Dat lijkt me sterk maar ze gaan de boel helemaal aan gort procederen dus dat zal dan vanzelf wel uitkomen, het is gelukkig geen Congo.Klopt het dat er in winsconson meer stemmen dan stemgerechtigden zijn of is dat weer rechtgetrokken?
Je kijkt teveel NOS.Dat lijkt me sterk maar ze gaan de boel helemaal aan gort procederen dus dat zal dan vanzelf wel uitkomen, het is gelukkig geen Congo.
Dat is nooit zo geweest. Er zijn meer stemmen uitgebracht dan dat er stemgerechtigden geregistreerd waren voor 3 november.Klopt het dat er in winsconson meer stemmen dan stemgerechtigden zijn of is dat weer rechtgetrokken?
Biden staat op 253 want hoewel Arizona aan Biden is gegeven is de uitslag daar nog allerminst zeker.Biden nu op 264? Dat mag dan niet meer fout gaan. Maaarrrrr...... dat dachten 'we' vier jaar geleden ook.
Oke, ik zie nu dat als Nevada en Arizona naar Biden zouden gaan, hij op 270 zit. Zou mooi zijn, maar de verschillen zijn maar enkele tienduizendenBiden staat op 253 want hoewel Arizona aan Biden is gegeven is de uitslag daar nog allerminst zeker.
In Georgia is het ook heel close, daar staat Trump nog 22.500 stemmen voor. Dat zijn 16 kiesmannen.Oke, ik zie nu dat als Nevada en Arizona naar Biden zouden gaan, hij op 270 zit. Zou mooi zijn, maar de verschillen zijn maar enkele tienduizenden
Biden nu op 264? Dat mag dan niet meer fout gaan. Maaarrrrr...... dat dachten 'we' vier jaar geleden ook.
Bijzonder dat FOX en AP Arizona zo vroeg 'gecalled' hebben. Daar lijkt het nu spannender te worden dan in Nevada, en spannender dan het in Michigan was.
President Trump’s lead in Georgia shrank to 18,540 votes as of Thursday morning, as Secretary of State Brad Raffensperger said that fewer than 25,000 votes remained to be counted across the state — and promised that the count would be completed this morning.