Amerikaanse verkiezingen 2024

Wie gaat de verkiezingen winnen?

• Donald Trump

Stemmen: 2 16,7%
  • Kamala Harris

Stemmen: 9 75,0%
  • Iemand anders

Stemmen: 1 8,3%

• Totaal aantal stemmers
    12

Joost

Well-known member
Het gaat dus Biden worden...
Ik ga dat pas geloven als Biden er werkelijk zit, je weet nooit wat voor konijn Trump nog uit zijn hoge hoed tovert.
Al zou het wel heel prettig zijn voor vervolgprocedures als Biden ook Pennsylvania & Georgia wint.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dit kan echt niet. Ik zou een burgeroorlogje ontkenenen als ik Donald was.

Friesland

Well-known member
Ik heb ergens tussen 8 en 9 toch maar besloten om naar bed gegaan. Stemmentellers in het westen van Pennsylvania waren ook naar bed gegaan omdat het te laat was geworden. Toen ik dat hoorde dacht ik "laat ik dan ook maar naar bed gaan."

Ondertussen is de enige nieuwe melding in de presidentsrace dat Biden in Hawaï heeft gewonnen. Het is de staat waar een van de grootste marges voor Biden werd verwacht dus geen verrassing. 2224-213, dus. De kansenverhouding liggen nu op 85-14, volgens de fivethirtyeight forecast.

Biden heeft ondertussen wel de leiding genomen in Wisconsin en Michigan. Als hij wint in de plaatsen waar hij aan de leiding gaat komt hij precies op 270 uit.

SanMark.

Well-known member
Toch lekker dan stopt het tellen en een dag later krijgt Biden 140K stemmen erbij en Trump geen één.

Er gaan nog heel wat rechtszaken volgen vrees ik.

SuikerBrood

Well-known member
Toch lekker dan stopt het tellen en een dag later krijgt Biden 140K stemmen erbij en Trump geen één.

Er gaan nog heel wat rechtszaken volgen vrees ik.

Is inderdaad wel apart. Ben benieuwd naar het verhaal daarachter.

El_U7AxW0AAPFqk

De Wolf

Well-known member
Bij kleine overwinningen van Biden weet ik haast zeker dat Trump gaat eisen dat naar de geldigheid van een stem per post wordt gekeken. Dan gaat het om mierenneuk dingetjes.

Joost

Well-known member
SanMark is druk bezig met tellen.
Dat hoeft niet meer, ik heb het zelf al gelezen. Trump heeft ongeveer hetzelfde verhaal geretweet namelijk.

Wat er gebeurt is; in Shiawassee County hadden ze per ongeluk bij Biden 153.710 ipv 15.371 ingevuld.
Vervolgens is dat vrijwel direct gecorrigeerd maar de screenshots waren natuurlijk al gemaakt en als je ze dan in de verkeerde volgorde zet dan... tja.

Friesland

Well-known member
Biden krijgt zeker drie van de vier kiesmannen in Maine, hij komt daarmee op 227 kiesmannen. Nevada is nu de enige Clinton-staat die nog geen winnaar heeft. De kansen staan nu op 87-12 Biden.

Bovenaan