JFK
Well-known member
Die Turkse VVD sloerie zit er ook.Huffnagel bij Jinek!
Heerlijk!
En die trek ik nietM
Die Turkse VVD sloerie zit er ook.Huffnagel bij Jinek!
Heerlijk!
Ik ook niet. Met haar vrije pers!Die Turkse VVD sloerie zit er ook.
En die trek ik nietM
Tijd dat er eens een cowboy heen gaat om met zijn colt 45 orde op zaken gaat stellen.Nevada is pas aan het eind van het weekend klaar met tellen.
Jij kunt dat toch ook doen met 1 arm op de rug?Tijd dat er eens een cowboy heen gaat om met zijn colt 45 orde op zaken gaat stellen.
In Georgia is bekend gemaakt hoeveel stemmen er nog exact geteld moeten worden: 47.277.
Trump leidt met een marge van 12.768. Dat betekent dat Biden de resterende stemmen met een marge van 27 pp moet winnen.
Er is ook bekend gemaakt in welke counties de resterende stemmen nog niet zijn geteld. Als de verhouding daar gelijk is aan de marge van de overige stemmen in de county zou Trump Georgia met ongeveer 5.900 stemmen verschil winnen. De resterende stemmen zijn echter poststemmen, wat gunstiger voor Biden is.
Bananenrepubliek is het
wat een bizarre persconferentie van Trump. Schandalig wel.
Heb je een linkje? Ik lees inderdaad overal dat die wel redelijk epische proporties aannam.wat een bizarre persconferentie van Trump. Schandalig wel.
Staat in de NOS app. Tenminste hoe de speech onderbroken werd.Heb je een linkje? Ik lees inderdaad overal dat die wel redelijk epische proporties aannam.
Noord Korea is pas efficiënt. Die hebben de uitslag heel snel na verkiezingen. En geen politieke tegenstander die ooit de uitslag ter discussie stelt.In Congo gaat het tellen een stuk sneller.
Ja maar zij hebben de NOS.Noord Korea is pas efficiënt. Die hebben de uitslag heel snel na verkiezingen. En geen politieke tegenstander die ooit de uitslag ter discussie stelt.