Amateurvoetbal algemeen

de waan

Well-known member
Die programma's lijken ook veel te slordig in elkaar gezet. Zo zag ik bijvoorbeeld thuiswedstrijden op zondag bij Rijnvogels en Scherpenzeel, wedstrijden op zondag om 15.30 uur en nog veel meer gekkigheid.

EDIT: Inmiddels is er al een aangepaste versie zie ik. Zaterdagthuiswedstrijden weer om 18.00 uur. Vraag me af of daar met wat goede wil niet iets aan te doen is. Als hercules en Rohda Raalte dat ook lukt... Zeker in de wintermaanden is dat best wel een kuttijd.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Die programma's lijken ook veel te slordig in elkaar gezet. Zo zag ik bijvoorbeeld thuiswedstrijden op zondag bij Rijnvogels en Scherpenzeel, wedstrijden op zondag om 15.30 uur en nog veel meer gekkigheid.

EDIT: Inmiddels is er al een aangepaste versie zie ik. Zaterdagthuiswedstrijden weer om 18.00 uur. Vraag me af of daar met wat goede wil niet iets aan te doen is. Als hercules en Rohda Raalte dat ook lukt... Zeker in de wintermaanden is dat best wel een kuttijd.
Dit zijn volgens mij de basistijden, clubs gaan onderling echt nog wel andere tijden afspreken.

Joost

Well-known member
Vorig jaar waren ze niet in de app te zien om 00:10. Toen kwam om negen uur ‘s ochtends de pdf online.

Joost

Well-known member

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zat 4A is weer een Friese indeling voor Delfstrahuizen. En 'aartsrivaal' WPB zit er weer bij, gezellig.

Bovenaan