Amateurvoetbal algemeen

de waan

Well-known member
De credits gaan toch nadrukkelijk naar Joost, want het basisbestand is van hem. Daar ben ik een beetje mee gaan stoeien.

Ik ga even kijken waar UNA is gebleven.

EDIT: Ik zie het al, ik heb aan de Tweede Divisie geen labeltjes zaterdag/zondag gehangen, dus die staan er allemaal niet in.
 

Unregistere

Well-known member
Mooi werk! En RCD is ook weer terug zie ik. ;)

Het lijkt alleen net of SC Emma op de parkeerplaats van FC Dordrecht speelt ipv aan de overkant van het spoor op het eigen veld, maar misschien zoek ik verkeerd? Is een detail uiteraard.
 

Bonehead

Well-known member
Prachtige illustratie Waan en Joost. Ik heb er vandaag al een paar keer met genot naar gekeken. De biblebelt is wel duidelijk zichtbaar;)
 

de waan

Well-known member
Dank je.

De biblebelt wordt ook steeds beter zichtbaar omdat juist in die contreien de meeste "overstappers" zijn
 

JMD

Well-known member
VVC in Nieuw Vennep is een hele aparte club. Het is denk ik de enige club in Nederland die speelt op tennisbanen... ;)

Waan, deze club speelde vroeger daar wel, maar is sinds de fusie (want het was SMS en Nieuw Vennep) verhuisd. Spelen nu aan de Noordelijke Randweg. (spoor stukje volgen naar het noorden, tot je de noordelijke randweg ziet en dan naar het westen, dan zie je vanzelf de voetbalvelden.
 

erka

Well-known member
Inderdaad, nogal ja. Ik ben alles hier in de buurt al bijlangs geweest en het klopt allemaal. Puik werk.
 

Joost

Well-known member
Ik heb al wel gemerkt dat niet alle stipjes 100% op de juiste plek staan.

Dat kan ik wel verklaren.

Toen ik er ooit mee begon had Google Earth soms nog geen goede resolutie waardoor het af en toe niet na te gaan was of een stipje goed stond. In de loop der jaren heb ik dat wel geprobeerd te verbeteren maar lang niet alle stipjes staan precies goed. Zeker niet als een club ooit verhuist is zoals Irene kan er nog wel eens iets fout zijn.
 

Unregistere

Well-known member
Ik heb al wel gemerkt dat niet alle stipjes 100% op de juiste plek staan.

Snap ik, lijkt me ook bijna ondoenlijk. Zit wat betreft clubs hier in de buurt ook nog een beetje te stoeien met Wieldrecht, want die moeten ook wat meer richting de Wieldrechtse Zeedijk verplaatst worden. En Dubbeldam staat ook te laag op het sportcomplex, moeten iets omhoog en naar rechts. Maar zoals gezegd, dat zijn uiteraard details.

En als Google dan ook niet helemaal lekker meewerkt, dan is het bijna onmogelijk om de stippen exact te zetten, lijkt mij.

Hoe dan ook is het erg leuk om clubs te zoeken op de kaart!
 
Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
VVC in Nieuw Vennep is een hele aparte club. Het is denk ik de enige club in Nederland die speelt op tennisbanen... ;)

Waan, deze club speelde vroeger daar wel, maar is sinds de fusie (want het was SMS en Nieuw Vennep) verhuisd. Spelen nu aan de Noordelijke Randweg. (spoor stukje volgen naar het noorden, tot je de noordelijke randweg ziet en dan naar het westen, dan zie je vanzelf de voetbalvelden.

Verplaatst. :duim:
 
Bovenaan