Amateurvoetbal algemeen

Ceephax

New member
Rinus Michels Award

Beste trainer amateurvoetbal: Jan van Raalte (SC Genemuiden)
Jeugdopleiding van het jaar: Excelsior Maassluis
 

Ceephax

New member
Ik volg SC Genemuiden niet op de voet, maar als ik naar de prestatie in de competitie kijk dan is een 6e plek zonder periodetitel niet heel bijzonder te noemen.
 
G

Gast

Guest
Krijgt van Raalte hem niet gewoon voor de prestaties van vorig jaar? Toen won hij met Staphorst de noordelijke districtsbeker en de landelijke beker voor amateurs. Dat was toen na de prijsuitreiking gok ik zomaar.
 

Unregistere

Well-known member
Vaak lopen ze inderdaad wel een jaar achter. Maar dan nog was de keuze voor Jeroen Rijsdijk in mijn ogen logischer geweest.
 

Joost

Well-known member
Uit de agenda van de ledenraadvergadering amateurvoetbal;

8. TWEEDE EN DERDE DIVISIE

Voorstel
Ter vergadering kennis nemen van de voortgang op het dossier ‘Tweede en derde divisie’

Toelichting
In de bondsvergadering van 21 maart jl. is een gecombineerd besluit genomen inzake de tweede en
derde divisie.

Belangrijke onderdeel van het besluit vormt de afspraak om de evaluatie van de geoptimaliseerde voetbalpiramide te laten plaatsvinden voor 1 juli 2017. De evaluatie is inmiddels gestart en wordt ter hand genomen door onderzoeksbureau Hypercube. De planning is gericht op de gestelde einddatum van 1 juli a.s.

De ledenraad is separaat ge?nformeerd over de hoofdlijn van de evaluatie en de planning. Het gesprek over knelpunten en (mogelijke) oplossingsrichtingen vindt in breed verband van AV en BV plaats. We willen daarbij ook een plaats kunnen geven aan de uitkomsten van de evaluatie. Vorenstaande leidt ertoe dat het (nog) niet mogelijk is om een inhoudelijk voorstel ten aanzien van de 2e en 3e divisie in te brengen.

Hypercube doet 't, de uitkomst staat dus al vast.
 

zwammy

Well-known member
Goedegenade zeg, bende wel even mee bezig geweest. Even kort gebliekt bij mijn regio maar zie UNA niet staan en je hebt Pusphaira verkeerd geschreven. Verder net werk hoor.
 
Bovenaan