Fregge
Well-known member
Hij heeft dit gezegd: "Het amateurvoetbal had weinig kleur toen ik ruim 5,5 jaar geleden begon."Wat heeft van der Zee nu weer fout gedaan?
Hij heeft dit gezegd: "Het amateurvoetbal had weinig kleur toen ik ruim 5,5 jaar geleden begon."Wat heeft van der Zee nu weer fout gedaan?
Sommige figuren zijn toch wel erg met mij bezig.
Maar om van der Zee nou een vriend van mij te noemen is helemaal een bloody shame.
BVO's draaien al, dan zou je verwachten dat het om maximaal 3 competities gaat (dan kom je ongeveer op 1000 spelers uit.
Meest voor de hand liggende is dan inderdaad de 2e en 3e divisie.
Ik zal de trainer van HSC'21 vast doorgeven dat hij 1e kerstdag mag trainen.
Haha nee dit betreft niet het amateurvoetbal (3e divisie) Eredivisie zaal wel. Hoogstens 2e divisie.
De Jupiler League en Eredivisie gaat toch ook gewoon door?De experimenten komen er ook voor topsporters Andor, niet voor een groepje recreatieve huisvrouwen.
In dit geval een stel alcoholistische studentes.De experimenten komen er ook voor topsporters Andor, niet voor een groepje recreatieve huisvrouwen.
De experimenten komen er ook voor topsporters Andor, niet voor een groepje recreatieve huisvrouwen.
Niet zo veel, hooguit dat er een test komt met ongeveer 1000 prestatie-voetballers op niveau en mijn inschatting is dat dit wel eens betrekking kan hebben op de 2e en 3e divisie en dat ik vrouwenvoetbal niet tot prestatievoetbal reken.Wat wil je hier nou mee zeggen dan? Vergeet in ieder geval maar dat de 3e divisie onder deze noemer valt.
1000 spelers zijn tussen de 40 en 50 clubs. Dat zou dus best kunnen kloppen.Niet zo veel, hooguit dat er een test komt met ongeveer 1000 prestatie-voetballers op niveau en mijn inschatting is dat dit wel eens betrekking kan hebben op de 2e en 3e divisie en dat ik vrouwenvoetbal niet tot prestatievoetbal reken.
we hebben 38 bvo's met gemiddeld 25 contractspelers is al 950 spelers. Hoe zo 2e divisie. en het betreft toch topsport?
Die BVO's horen er niet bij, die mogen al spelen. Het gaat om een aanvullend experiment.we hebben 38 bvo's met gemiddeld 25 contractspelers is al 950 spelers. Hoe zo 2e divisie. en het betreft toch topsport?