Amateurvoetbal algemeen

Fregge

Well-known member
Ja. Heb serieus meegemaakt dat een vader stond te kijken naar z'n zoon die 40 meter verder op voetbalde en dan nog aanwijzingen stond te schreeuwen.
 

de waan

Well-known member
Ik mag ook niet komen bij SV Rijssen. Stalorders van de gemeente. Heel raar, want op de site van Rijksoverheid staat nu dat journalisten gewoon ter plekke hun werk moeten doen. Overigens ook inclusief interviews na afloop, uiteraard met afstand en dergelijke. Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om het er bij te laten zitten.
 

de waan

Well-known member

En hier een stuk uitgebreider:
 

Abubakari

Well-known member
Bqandy heeft contact gehad met 050sport, de sportafdeling van de gemeente, van te voren even melden bij de club dat je graag aanwezig zou willen zijn en dan kun je komen, als de club ook akkoord gaat.
Kan ik dus gewoon naar het voetbal blijven gaan, want ik heb een perskaart.
 

Bonehead

Well-known member

(y)

De gemeente is inmiddels teruggefloten door de veiligheidsregio. Pers is toegestaan en de gemeente moest dit schoorvoetend toegeven.
 

de waan

Well-known member

PES5

Administrator
Forumleiding
Bqandy heeft contact gehad met 050sport, de sportafdeling van de gemeente, van te voren even melden bij de club dat je graag aanwezig zou willen zijn en dan kun je komen, als de club ook akkoord gaat.
Kan ik dus gewoon naar het voetbal blijven gaan, want ik heb een perskaart.

Voor je website?😁
 

Abubakari

Well-known member
Voor je website?😁
Nee, dat was wel handig geweest als ik mezelf een perskaart had kunnen geven.
Ik werk voor de lokale zender/site. En aangezien ik al mijn potjes zo'n beetje in stad zie voldoet die perskaart voorlopig prima in mijn behoefte.
 

Bonehead

Well-known member
Hoera, ik mag in de herkansing toch naar Riessen! :heinz:
Kunnen ze mooi jou de bouwplannen vertellen. Ik hoop op veel invloeden van RKSV in deze nieuwe club. Dat was altijd een hele fijne club om naartoe te gaan.

De regels veranderen trouwens met de dag. Nu mogen geblesseerde spelers wel bij de wedstrijd aanwezig zijn.
 

Bonehead

Well-known member

Inderdaad Joost. En nu zeggen ze dit:

Voor alle sporten geldt dat het aantal sporters en begeleiders per sportactiviteit niet groter is dan noodzakelijk voor de beoefening van de sportactiviteit (training/wedstrijd). Weeg altijd het belang, noodzaak en risico van ieders aanwezigheid goed tegen elkaar af.

Ook zo lekker duidelijk. We hadden het er gisteren nog over: Nog even en iedereen is weer welkom. Het verandert met de dag.
 
Bovenaan