Amateurvoetbal algemeen

Abubakari

Well-known member
Vanuit de huidige regelgeving is dit niet duidelijk. Bespreek de aanwezigheid van pers/media met de lokale autoriteiten. Hou het aantal in ieder geval beperkt. Zorg ervoor dat zij niet in contact komen met spelers en begeleiders en dat zij na de wedstrijd de accommodatie direct verlaten.

Lekker duidelijk.
 

Unregistere

Well-known member
Ook handig als je een speler of trainer zou moeten spreken na afloop... Nu kan dat best op anderhalve meter, maar goed.

Bij ons heeft de chef sport alle clubs waar hij dit weekend iemand heen wil sturen zelf per mail benaderd of dit akkoord is voor de vereniging.
 

erka

Well-known member
Haha, wat een onzin, tuurlijk kun je wel voetballen zonder ouders langs de lijn. Misschien zelfs beter, geen last van druk en hysterisch meeschreeuwende ouders.
 

de waan

Well-known member
Bij ons heeft de chef sport alle clubs waar hij dit weekend iemand heen wil sturen zelf per mail benaderd of dit akkoord is voor de vereniging.

Wat een service van jullie chef. Meneer Valk zeker?

Nou, ik mag naar de handbalclub, maar geen interviews doen. Moet ik dus een telefoonnummer zien te regelen of zo, terwijl ik diezelfde persoon op straat gewoon mag aanspreken. Verzin het maar.
 

De Groene Scout

Well-known member

Er is al 1 club die jeugdduels er uit gaat. Wat een grap

Bijzondere uitspraak van het bestuur. "De spelers kunnen niet zonder hun ouder". Dan weten ze dus echt niet wat er in de koppies van die kids rond gaat. Die zijn juist blij dat er geen gestreste papa langs de lijn staat die weer al het onmogelijke eist van zoonlief en schreeuwend tekeer gaat tegen een jonge spelleider. KNVB zou iets moeten doen tegen clubs die zo denken als ze hun eigen campagne 'geef het spel terug aan de kinderen' serieus nemen.
 

Bonehead

Well-known member
Vanuit de huidige regelgeving is dit niet duidelijk. Bespreek de aanwezigheid van pers/media met de lokale autoriteiten. Hou het aantal in ieder geval beperkt. Zorg ervoor dat zij niet in contact komen met spelers en begeleiders en dat zij na de wedstrijd de accommodatie direct verlaten.

Lekker duidelijk.

Bij ons heeft de gemeente er gelijk een streep doorgezet. Niet noodzakelijk voor de doorgang van de wedstrijd was het korte antwoord.
 

JMD

Well-known member
Maar streamt iemand van de club dan het duel ofzo? Want pers lijkt me wel handig om verslag te doen van het duel, en zo de supporters thuis te houden.
 

Unregistere

Well-known member
Wat een service van jullie chef. Meneer Valk zeker?

Nou, ik mag naar de handbalclub, maar geen interviews doen. Moet ik dus een telefoonnummer zien te regelen of zo, terwijl ik diezelfde persoon op straat gewoon mag aanspreken. Verzin het maar.

Klopt, dat is de chef sport.

Wel apart, die constructie voor jou bij de handbal. Je zou bijna zeggen: wacht ze na afloop buiten de hal op. Maar ja, dat kan ook een latertje worden.
 

Joost

Well-known member
Ik mag ook niet binnen zondag.
Zelfs het volledige bestuur wordt geweigerd, terwijl het KNVB protocol toch anders voorschrijft.
 

Bonehead

Well-known member
Maar streamt iemand van de club dan het duel ofzo? Want pers lijkt me wel handig om verslag te doen van het duel, en zo de supporters thuis te houden.

Ja ook. Maar ook de pers zal volgende week aanwezig willen zijn. Door alles werd door de gemeente een streep gezet.

Ik mag ook niet binnen zondag.
Zelfs het volledige bestuur wordt geweigerd, terwijl het KNVB protocol toch anders voorschrijft.

Ik ga zaterdag gewoon naar een uitduel toe. Ik ga er vanuit dat ik als bestuurslid wel welkom ben. De KNVB heeft ons jaren geleden aangesproken opdat er geen bestuurslid aanwezig was bij een wedstrijd van het standaardteam en een calamiteit.
 

Arjen

Member
Ja ook. Maar ook de pers zal volgende week aanwezig willen zijn. Door alles werd door de gemeente een streep gezet.



Ik ga zaterdag gewoon naar een uitduel toe. Ik ga er vanuit dat ik als bestuurslid wel welkom ben. De KNVB heeft ons jaren geleden aangesproken opdat er geen bestuurslid aanwezig was bij een wedstrijd van het standaardteam en een calamiteit.
 
Bovenaan