Vanuit de huidige regelgeving is dit niet duidelijk. Bespreek de aanwezigheid van pers/media met de lokale autoriteiten. Hou het aantal in ieder geval beperkt. Zorg ervoor dat zij niet in contact komen met spelers en begeleiders en dat zij na de wedstrijd de accommodatie direct verlaten.Pers?
Vraag anders Peter 415 even om raad. Die is er expert in.Ik ga gewoon in de bosjes liggen desnoods.
Bij ons heeft de chef sport alle clubs waar hij dit weekend iemand heen wil sturen zelf per mail benaderd of dit akkoord is voor de vereniging.
Jeugdduels SC Erica afgelast: 'Voetballen zonder ouders hoort niet'
Voetbalclub SC Erica heeft alle wedstrijden van jeugdelftallen tot 13 jaar afgelast. Het bestuur is van mening dat de kinderen niet kunnen spelen zonder ouders langs de lijn.www.rtvdrenthe.nl
Er is al 1 club die jeugdduels er uit gaat. Wat een grap
Jeugdduels SC Erica afgelast: 'Voetballen zonder ouders hoort niet'
Voetbalclub SC Erica heeft alle wedstrijden van jeugdelftallen tot 13 jaar afgelast. Het bestuur is van mening dat de kinderen niet kunnen spelen zonder ouders langs de lijn.www.rtvdrenthe.nl
Er is al 1 club die jeugdduels er uit gaat. Wat een grap
Vanuit de huidige regelgeving is dit niet duidelijk. Bespreek de aanwezigheid van pers/media met de lokale autoriteiten. Hou het aantal in ieder geval beperkt. Zorg ervoor dat zij niet in contact komen met spelers en begeleiders en dat zij na de wedstrijd de accommodatie direct verlaten.
Lekker duidelijk.
Wat een service van jullie chef. Meneer Valk zeker?
Nou, ik mag naar de handbalclub, maar geen interviews doen. Moet ik dus een telefoonnummer zien te regelen of zo, terwijl ik diezelfde persoon op straat gewoon mag aanspreken. Verzin het maar.
Maar streamt iemand van de club dan het duel ofzo? Want pers lijkt me wel handig om verslag te doen van het duel, en zo de supporters thuis te houden.
Ik mag ook niet binnen zondag.
Zelfs het volledige bestuur wordt geweigerd, terwijl het KNVB protocol toch anders voorschrijft.
Ja ook. Maar ook de pers zal volgende week aanwezig willen zijn. Door alles werd door de gemeente een streep gezet.
Ik ga zaterdag gewoon naar een uitduel toe. Ik ga er vanuit dat ik als bestuurslid wel welkom ben. De KNVB heeft ons jaren geleden aangesproken opdat er geen bestuurslid aanwezig was bij een wedstrijd van het standaardteam en een calamiteit.