Amateurvoetbal algemeen

Joost

Well-known member
Maar da's wel een site uit 1888. Erg vervelend

Het zal wel aan mij liggen maar liever een site uit 1888 dan al die nieuwerwetse sites. Ik snap niet dat het een verbetering genoemd word als je voor een eenvoudig overzicht van uitslagen en stand moet scrollen of moet klikken.

www.vbal4.be is wat mij betreft de heilige graal onder de voetbalsites met uitslagen.
 

de waan

Well-known member
Ze hebben gewoon de app voor de mobiel als basis gebruikt, maar dat vind ik niet echt een succes.

De oude site was trouwens wel erg achterhaald. Dat was de laatste site die nog met frames werkte.
 

erka

Well-known member
Ik vind Soccerway heel fijn. Alle landen zijn daar terug te vinden, en elke speeldag, meestal tot een niveau of 4-5 diep. Voor Nederland gaat het tot en met Eerste Klasse. Archief is beperkt, begint zo ongeveer in 1993/94 behalve Engeland en Duitsland, daarvan zijn alle speeldagen vanaf 1901 resp. 1963 terug te vinden.

Voor die landen is trouwens fussballdaten.de nog beter en voor Duitsland http://www.f-archiv.de/

Maar goed, dit gaat over Nederlands amateurvoetbal zie ik nu. Sorry.
 

SanMark.

Well-known member
Ze hebben gewoon de app voor de mobiel als basis gebruikt, maar dat vind ik niet echt een succes.

De oude site was trouwens wel erg achterhaald. Dat was de laatste site die nog met frames werkte.

Ik ben ook geen fan van sites die de app als basis aanouden.

De oude site was inderdaad hopeloos ouderwets maar ik kon er alles zeer makkelijk vinden.
 

Joost

Well-known member
Ze hebben gewoon de app voor de mobiel als basis gebruikt, maar dat vind ik niet echt een succes.

De oude site was trouwens wel erg achterhaald. Dat was de laatste site die nog met frames werkte.

Achterhaald of niet, het was wel overzichtelijk.

Als je nu de uitslagen in een klasse wilt zien dan moet je sowieso 1 keer extra klikken. En de uitslagen zelf staan weer met veel te veel tussenruimte en ook nog eens met drieletterige afkortingen.

Het archief is nog dramatischer. Voorheen kreeg je een pop-up. Nu moet je iedere keer scrollen naar het juiste jaartal, dan de klasse kiezen en als je net fout zit dan kun je weer helemaal van voor af aan beginnen.
 

de waan

Well-known member
Ik trapte er op de oude site iedere keer weer in om op de "terug" knop te drukken. Het was verder inderdaad wel snel zoeken en weer verder gaan.

Ik zal een beetje haast maken met toevoegen van de lagere klassen. :)
 

SanMark.

Well-known member
Misschien verrassend maar ik vind de nieuwe site helemaal niets.

Zaterdag en zondag in 1 blok wat het niet overzichtelijk maakt.

Daarnaast zie je de afkortingen staan bij de uitslagen wat gewoon kut is.

Het was een site waar ik bijna dagelijks wel op klikte maar dat is wel gebeurd denk ik.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ze moeten inderdaad de zaterdag en/of zondag vakjes een ander kleurtje geven.
 

noordooster

Well-known member
Misschien verrassend maar ik vind de nieuwe site helemaal niets.

Zaterdag en zondag in 1 blok wat het niet overzichtelijk maakt.

Daarnaast zie je de afkortingen staan bij de uitslagen wat gewoon kut is.

Het was een site waar ik bijna dagelijks wel op klikte maar dat is wel gebeurd denk ik.

Ik ben het helemaal met je eens, SanMark. De site is er niet overzichtelijker op geworden en die afkortingen vind ik ook maar niks.
Gelukkig lijkt het oude archief weer te werken ( was gisteren nog niet )
Het lijkt alsof de artikeltjes belangrijker worden gevonden dan uitslagen, standen enz.
Voor voetbalverhalen heb je genoeg andere sites.
En waar kun je oefenprogramma's en -uitslagen vinden ?
En het opzoeken van clubs met al hun gegevens lukt nu alleen als je weet in welke regio en welke klasse die club speelt.
 
Bovenaan