Alles heej is VVV

Joost

Well-known member
Jaja, Hypercube komt weer eens met verrassende inzichten;

Net als Heracles Almelo kan ook VVV een enorme groei maken wanneer het straks een nieuw of drastisch verbouwd stadion heeft.
Dat stelt het bureau Hypercube dat in Venlo is neergestreken om de club bij te staan bij het opstellen van een toekomstplan.

Meer inkomsten
Hypercube hielp Heracles bij het opstellen van een plan voor een nieuw stadion dat nu voor structureel meer inkomsten voor de club zorgt. Ook in Venlo liggen er volgens het bureau kansen.

Voldoet niet aan de eisen
"Er wonen genoeg mensen in Venlo en de regio is economisch sterk", zegt Hypercube-directeur Pieter Nieuwenhuis tegen Dagblad de Limburger. De achilleshiel van de club is momenteel het huidige stadion: De Koel. "Dat voldoet anno 2016 niet meer aan de eisen die mensen aan een voetbalstadion stellen."

250.000 euro
Wanneer de gemeenteraad woensdag instemt met een lening van 250.000 euro aan de noodlijdende voetbalclub, kan Hypercube aan de slag met het maken van een toekomstplan. In eerste instantie brengt het bureau kansrijke locaties voor VVV binnen de gemeente Venlo in beeld.

'Wachten is geen optie'
Nadat de politiek zich daarover heeft uitgesproken wordt er een uitgewerkt plan gemaakt. Dat moet er in mei liggen. "Wachten en niets doen is namelijk geen optie. Dat overleeft de voetbalclub niet", aldus Nieuwenhuis.
 

SanMark.

Well-known member
Dus Hypercube adviseert de gemeenteraad om 250K over te maken aan Hypercube.

Wij van wc eend ........
 

Joost

Well-known member
De aanklager wil Steijn schorsen na zijn uitspraken over de arbitrage.

Wat een onzin is dat nu weer. Hij had terecht kritiek en hield het heel netjes qua bewoording.
 

Batigoal

Well-known member
VVV heeft ondertussen versterking gekregen in de persoon van Boban Lazic, die komt van PEC Zwolle. Voormalig Ajax-talentje, maar bij de nodige clubs nog niet doorgebroken. Nu gaat hij het dus bij VVV proberen.
 
G

Gast

Guest
Die Lazic speelde tijdens de Herman Teeuwen Memorial dramatisch... Snap ook niet wat ze met hem moeten, Simmons kan toch ook doorgeschoven worden als er op de vleugels nood is? Maar Steijn heeft het sowieso niet op regionale spelers geloof ik.
 
G

Gast

Guest
Ik had eerder een spits verwacht. We zullen het zien. Basisspeler zal hij toch niet worden.

Naja, plan B voor de spits is denk ik Opoku doorschuiven en die kan op het middenveld moeiteloos vervangen worden door Sevin?. Maar waarom een vleugelaanvaller als je er vier hebt?
 

Batigoal

Well-known member
Voor de volledigheid het stukje:

http://www.ad.nl/ad/nl/1452/VVV-Ven...nte-schiet-VVV-Venlo-financieel-te-hulp.dhtml

Wat ik mij eigenlijk afvraag is waarom dat bureau steeds weer in de voetballerij opduikt.

Omdat de voetballerij zo conservatief is als het maar kan. En iedere vorm van vernieuwing wordt gepresenteerd als zijnde het ei van Columbus. Psychologen zijn para's bij de ene helft, bij de andere, wat verder denkende, helft wordt de eerste de beste psycholoog met open armen binnengehaald. In andere sectoren zijn dit soort adviesbureau's heel gewoon, maar als je er niet zoveel ervaring mee hebt lijkt elk rapport wat zo'n bedrijf maakt indrukwekkend.
 

Maasveld

Well-known member
We huren Mitchell Paulissen voor de rest van het seizoen van Roda. Aanvallende middenvelder die ook op de flanken terecht kan geloof ik. Goed voor de concurrentiestrijd.
 
Bovenaan