Alles heej is VVV

RickPSV

Active member
De VVV-kroeg van Devoetbalkantine!

Praat hier over VVV (wedstrijden, transfers, spelers die misschien interessant zijn etc.)
 

Maasveld

Well-known member
Khalouta en VVV gaan aan het einde van het seizoen uit elkaar. Khalouta zal tevens geen wedstrijden meer spelen dit seizoen. Na de wedstrijd tegen Helmond heeft hij Platje op z'n bek geslagen, wat overigens niet het eerste akkefietje is dit seizoen.
 

RickPSV

Active member
Khalouta en VVV gaan aan het einde van het seizoen uit elkaar. Khalouta zal tevens geen wedstrijden meer spelen dit seizoen. Na de wedstrijd tegen Helmond heeft hij Platje op z'n bek geslagen, wat overigens niet het eerste akkefietje is dit seizoen.

Maar goed ook. Alle keren dat ik bij VVV was werden de fans boos op hem.
 

banshee

Member
Ook versterking twee is binnen. Jordy Deckers is gehaald bij Excelsior om uit te groeien als waardevolle doelman...
 

banshee

Member
Nieuws

TRIEST BERICHT


Op zondagavond 14 juni bereikte ons het dieptrieste bericht dat Beau Vilters is overleden aan de gevolgen van een noodlottig verkeersongeval.

Beau was jeugdspeler van onze club en hij zou dit seizoen aansluiten bij de selectie van ons eerste elftal. Hij werd slechts 18 jaar.

Onze gedachten en ons medeleven gaan uit naar zijn familieleden, vrienden en bekenden.

Bron: www.vvv-venlo.nl
 

Maasveld

Well-known member
VVV heeft Leandro Resida van Fc Emmen overgenomen. Hij tekent voor 2 seizoen met een optie voor nog een jaar. Ik heb hem zaterdag zien spelen. Snel, bewegelijk, aardige actie in huis. Daar kunnen we wel wat mee denk ik.
 

Joost

Well-known member
Goede speler inderdaad, ben benieuwd of hij langs de linksback van SHH komt overmorgen.

Zijn er nog VVV'ers die komen kijken op de Wolfsberg?
 

Janssen

Well-known member
VVV wil Voorn overnemen in ruil voor 2 andere spelers. Eentje daarvan lijkt sowieso Quin Kruijsen te zijn.

Bij ons heel erg welkom in elk geval en stiekem ook wel blij dat we dan van Voorn af zijn.
 
G

Gast

Guest
Ik snap er weinig van, Voorn was vorig seizoen in mijn ogen allerminst een versterking. Die ontsteeg de middelmaat (ook) niet. Ik heb liever dat Sevin? een eerlijke kans krijgt, maar dat zal onder deze trainer wel een utopie zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hallo VVV-supporters,

Ik ga vrijdag aanstaande wat kaarten halen voor Max, Fabian en mezelf voor de wedstrijd VVV Venlo - Feyenoord op 18 juli in Halsteren. Is er iemand van jullie in voor een mini-meeting bij deze wedstrijd? Laat het dan voor vrijdag weten, dan koop ik een extra kaartje!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alles heej is VVV

Haha ik heb hem maar weggehaald. Anders voelen ze zich nog te welkom...

Kaarten dus alleen in omgeving Halsteren te koop, dus snel beslissen. Mooie buitenkans om het grote Feyenoord in actie te zien.
 

Maasveld

Well-known member
Voor mij hetzelfde, vooral als je weet dat VVV helemaal zoek wordt gespeeld. Dat is normaal niet eens een probleem, maar omdat ik dan met de auto moet komen is zuipen ook geen optie.
 
Bovenaan