Alles heej is VVV

banshee

Member
Ook versterking twee is binnen. Jordy Deckers is gehaald bij Excelsior om uit te groeien als waardevolle doelman...

Niki M?enp?? speelt vanaf komend seizoen voor het Engelse Brighton & Hove Albion.
Deckers kan dus direct vol aan de bak.
 

fr-keff

Active member
Volgens mij is VVV (uit) niet onze favoriet. Laatste oefenwedstrijd nog verloren met penaltys.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alles heej is VVV

Nu spelen we op neutraal terrein in het land van Maaskantje en Deckers keept.
 

Maasveld

Well-known member
Volgens mij is VVV (uit) niet onze favoriet. Laatste oefenwedstrijd nog verloren met penaltys.
Sowieso in de competitie ook niet. In de 5 meeste recente seizoenen dat VVV eredivisie speelde was het 2 keer een thuisoverwinning, 2 keer een gelijkspel en 1 overwinning voor Feyenoord, nadat VVV eerst op 2-0 kwam. In totaal heeft Feyenoord in de competitie pas 4 keer gewonnen in Venlo meen ik.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Is qua reistijden voor jullie ook prettiger. Hoeven jullie minder naar het westen en het hoge noorden.
 
G

Gast

Guest
Dramatisch ingeplande oefenwedstrijd trouwens, in Halsteren tegen Feyenoord.

Omdat Steijn zo nodig op een steenworp van het ADO-stadion een trainingskamp op moet slaan en daar per s? twee wedstrijden wil spelen wordt een wedstrijd in de regio - voor je eigen supporters - tegen een bvo geschrapt om als kanonnenvoer te dienen aan de andere kant van het land.

Maar er is toch gewoon kassaverkoop in Halsteren?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Effe opgezocht, want ik dacht dat het wel te doen zou zijn voor jullie. Maar da's gewoon 160km van jullie vandaan. Dan snap ik wel dat jullie even overslaan ja...

Er is inderdaad wel kassa verkoop, maar je weet nooit hoe snel het gaat met de verkoop. Straks staan we daar de 18e zonder kaart. En ik ben vrijdag toch redelijk in de buurt, dus haal ik gelijk even kaarten voor de zekerheid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wedstrijden tegen Feyenoord kunnen wellicht wel uitverkopen.
 
G

Gast

Guest
IMG_7976.jpg
 

Methone

New member
VVV won van Feyenoord, ondanks dat het een oefenpotje is, is het toch wel een aardig resultaat.
Heeft VVV dit seizoen zo'n sterke selectie dat het voor 't kampioenschap kan gaan ondanks dat alle topscorers zijn vertrokken?
 

Maasveld

Well-known member
VVV won van Feyenoord, ondanks dat het een oefenpotje is, is het toch wel een aardig resultaat.
Heeft VVV dit seizoen zo'n sterke selectie dat het voor 't kampioenschap kan gaan ondanks dat alle topscorers zijn vertrokken?
Kampioenschap wordt het niet. Op dit moment hebben we eigenlijk pas 2 volwaardige aanvallers, dus daar moet echt nog wat bij. 4 man eigenlijk nog. De basis is vrij aardig, maar er zit verder niks achter. Nacompetitie een met aantrekkelijk voetbal het publiek weer naar de Koel lokken zal de doelstelling weer worden.
 
Bovenaan