Haalt het het nieuws niet of is MVV de enige Limburgse club die niet om de haverklap in de financi?le problemen zit?
Mwaoh, zat er wel een beetje aan te komen, is al een paar keer aangegeven dat het financieel slecht gaat. Teveel ingezet op het nieuwe stadion wat je nu dus niet meer terug ziet. Mede daardoor en door het povere spel van de laatste jaren zijn teveel sponsoren en supporters gaan lopen. Er is flink bezuinigd, maar de inkomsten blijven achter. Gelukkig gaat het nu op sportief gebied wat beter en beginnen de supporters langzaam weer de weg naar de Koel te vinden. Hopelijk gaat datzelfde ook gelden voor de sponsoren. Als echt puntje bij paaltje komt zullen Berden en zijn zakenpartners toch wel lappen, dus ik maak me niet echt grote zorgen. Maar het is natuurlijk wel even kut.
Vreemd stukje. De Venlose media slaan een heel andere toon aan:Het kan nog spannend worden.
Of gewoon stoppen met die maatschappelijke dingetjes?
http://www.vi.nl/nieuws/gemeente-venlo-weigert-vvv-te-helpen.htm
Mwaoh, het stuk van Venlonaren heeft wel een positievere toon. Daar wordt ook aangegeven dat het geld van de sponsoren al geregeld is, mits de gemeente meedoet.Zoveel verschillen de stukjes toch niet van elkaar?
Beide melden een verschil van 250.000 euro.
Ik geloof dat ze nog moeten beginnen. Ik ken het hele bureau niet, maar het is dus niet veel soeps begrijp ik?Heeft Hypercube dat rapport gemaakt??
Sterkte.
Ik geloof dat ze nog moeten beginnen. Ik ken het hele bureau niet, maar het is dus niet veel soeps begrijp ik?
Volgens hem valt Nederlands praten niet mee.