Alles heej is VVV

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gaat dat ten koste van Resida? Want dat vond ik met afstand jullie beste speler, afgelopen zaterdag.
 

Maasveld

Well-known member
Gaat dat ten koste van Resida? Want dat vond ik met afstand jullie beste speler, afgelopen zaterdag.
Nee, Resida is een buitenspeler, Seuntjens een spits.

Deckers
Rutten-Buwalda-Promes-Fleuren
Post-Opoku-Nijholt
Resida-Seuntjens-Van Crooy

VVV is nog op zoek naar een aanvallend ingestelde linksback. Een extra buitenspeler en reservespits kan ook geen kwaad.
 

Maasveld

Well-known member
VVV heeft de aanvallende linksback Jason Bourdouxhe gehaald. De 24-jarige Belg komt transfervrij over van Fc Eindhoven, waar hij de vaste linksback was. Ik ken hem eigenlijk niet, maar hij zal er wel wat van kunnen. Eindelijk dan iemand die Niels Fleuren definitief uit de basis speelt?
 
G

Gast

Guest
Eindelijk dan iemand die Niels Fleuren definitief uit de basis speelt?

Hij wordt waarschijnlijk de zoveelste in het rijtje dat uiteindelijk met de staart tussen de benen weer afdruipt.
Broers, El-Akchaoui, Nkume, Leiwakabessy, Schroyen, Maksimenko en iedereen die ik vergeet.

Enige concurrentie kan nooit kwaad, maar ik snap echt niet waarom ze nog steeds twijfelen aan Fleuren. Nota bene de enige (basis)speler met een VVV-hart.
 

Maasveld

Well-known member
Weer wat transfernieuws. De dure Pim Balkestein is vertrokken naar SV Elversberg. Verder is buitenspeler Torino Hunte overgenomen van FC Eindhoven. Ik moet toegeven dat ik hem niet ken, dus even afwachten of het wat is. Nu nog een centrale verdediger en misschien een spits en de selectie is rond.
 
G

Gast

Guest
Hunte heb ik verschillende keren zien spelen bij UNA en Eindhoven. Bij de amateurs viel hij echt op en de transfer naar Eindhoven was logisch en terecht. Daarna toch niet onomstreden maar toch een leuke speler om erbij te hebben. Nu heeft VVV echter Simmons al als backup voor de vleugelposities dacht ik, moet Simmons dan puur als tweede linksbuiten achter van Crooij worden gezien en Hunte als tweede rechtsbuiten achter Resida?
Het is goed voor de breedte maar wat meer speeltijd voor Simmons was ook niet verkeerd geweest denk ik. De eigen jeugd, die best beloftevol is, raakt zo weer ondergesneeuwd.
 

Maasveld

Well-known member
Ze hebben buiten Seuntjens eigenlijk geen centrumspits. Van Crooy zal bij afwezigheid van hem wel in de spits komen, dan kunnen Simmons en Hunte het uitvechten. Ik geloof overigens dat Simmons ook meer een rechtsbuiten is. Daar stond hij vorig jaar tenminste als hij eens mee mocht doen.
 

Unregistere

Well-known member
Ik dacht dat Hunte op amateurbasis naar Cambuur ging? Al lijkt dit me een betere stap, bij VVV heeft hij wat meer uitzicht op speeltijd denk ik. Razendsnel.
 
G

Gast

Guest
De concurrentiestrijd tussen Bourdouxhe en Fleuren duurde dus 3 wedstrijden... :-D
 

Maasveld

Well-known member
VVV is bezig met een samenwerkingsverband op te zetten met West Ham United. De eerste vruchten worden al geplukt. Links-/rechtsback Sam Westley mag een jaartje ervaring komen opdoen in de Koel. Volgens een West Ham Youth Watcher een snelle verdediger met een goede tackle. We wachten af.
 

Joost

Well-known member
VVV verkeert in acute financi?le problemen. De club heeft de gemeente om hulp gevraagd. Dat meldt Omroep Venlo (link is external).
"De club heeft voor dinsdag 1 december financieringsmaatregelen nodig om sancties van de KNVB zoals puntenaftrek en een geldboete te voorkomen", aldus VVV.
KNVB
Dinsdag moeten alle clubs de jaarrekening en de prognose voor het lopende jaar indienen bij de licentiecommissie van de KNVB. VVV laat weten dat er ondanks forse bezuinigingen en veel inspanningen om de inkomsten te verhogen verlies wordt geleden.
Vorig seizoen werd er bescheiden winst gemaakt van 56.000 euro doordat een groot deel van de transferrechten naar een investeringsfonds ging.
Berden
VVV heeft vrijdag het Venlose college op de hoogte gebracht van de financi?le situatie en gevraagd of er een oplossing mogelijk is. Hai Berden liet vorige maand al weten dat er een structureel probleem is bij de club. De voorzitter gaf toen aan dat alleen een nieuw of opgeknapt stadion ervoor kan zorgen dat VVV toekomstproof is.

Dat komt toch wel als een verrassing.
 
Bovenaan