Alles heej is VVV

Joost

Well-known member
VVV schijnt Reece Oxford van Augsburg op de korrel te hebben om tot het einde van het seizoen te huren. Stond bekend als 1 van de grootste talenten van Engeland, maar dat is er nog niet echt uitgekomen.

Hoe is het eigenlijk met dat andere megatalent, ik ben zijn naam alweer kwijt, die gehuurd werd van Real Madrid.

Abubakari

Well-known member
Peeters vindt zichzelf, als contractspeler van Real Madrid, terug op de velden van DOVO en ASWH. ,,Dat was ontzettend moeilijk. Ik schaamde me daar ook wel een beetje voor.”
Kom er maar in Unregistere!

Mooie conclusie, zoveel zelfinzicht ook. Bij Almere City in het tweede terecht komen en dan toch weten:

Misschien moet ik me erbij neerleggen dat Real of FC Barcelona moeilijk meer te halen zijn.

Misschien he.

Maasveld

Well-known member
Inmiddels zijn Van Bruggen, Scheimann en Soriano vertrokken. De spoeling achterin is nu vrij dun, dus ik verwacht dat er nog een centrale verdediger bijkomt.

Maasveld

Well-known member
Scheimann is ook geen succes geweest, toch? En Soriano scoorde in de voorbereiding veel, maar dat bleek dus weinig te zeggen.

Niet bepaald. Hij kon Roel Janssen niet uit de basis spelen, dat zegt voldoende lijkt me.

Ik vind Soriano op zich een prima spits, maar niet voor dit VVV. Daar is vrijwel iedereen het hier wel over eens.

Maasveld

Well-known member
Het is Roy Gelmi geworden. Centrale verdediger van Fc Thun. Merkwaardig genoeg was hij daar basisspeler.

Batigoal

Well-known member
Dat is een halve Nederlander. Het was dus tijd om naar het vaderland (of moederland) te trekken.

Maasveld

Well-known member
Record voor Hans de Koning, nog nooit bleef een trainer in zijn eerste 7 wedstrijden in de Eredivisie voor VVV ongeslagen.

Joost

Well-known member
Voor zover ik weet was Nol Hendriks degene die Babangida kocht en hem vervolgens in Venlo stalde omdat er bij Roda al teveel buitenlandse spelers waren.

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik ga zelf overigens voor Maurice Graef. Dat was echt een fenomeen.

Eensch.

Altijd wanneer er weer gescoord was en je nog afhankelijk was van Teletekst, zocht je juiste pagina op en dacht je al; Graef. En ja hoor. Dan was het ook vaak zo.

Bovenaan