Alles heej is VVV

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat kan er maar eentje zijn en dat is Super Ruben! Feyenoord had er een tijdje een handje van om middelmatige spelers bij andere eredivisieclubs op te halen, die toevallig tegen Feyenoord een goede wedstrijd speelde. Deze zijn vanzelfsprekend bijna allemaal geflopt. Dat leek ook te gebeuren met Ruben. Hij was onder Been al lang en breed op de bank beland en leek in de vergetelheid te raken. Tot dat Koeman hem opeens een kans gaf als linksbuiten in een uitwedstrijd tegen Heracles. Hij draaide de rechtsback van de thuisploeg helemaal dol en ging vanaf toen steeds meer minuten maken. Hij kwam toen zelfs op een punt dat hij niet uit de basis weg te denken was en op die manier heeft hij het tot ongeloof van velen zelfs tot international geschopt.

Los van dit alles is hij ook een hele sympathieke gozer. En om eerlijk te zijn zelfs één van mijn favoriete spelers aller tijden.
 

Maasveld

Well-known member
Los van dit alles is hij ook een hele sympathieke gozer. En om eerlijk te zijn zelfs één van mijn favoriete spelers aller tijden.

Ik heb het al eens gezegd geloof ik, maar Ruben Schaken en sympathiek kan ik echt in de verste verte niet rijmen. Verschrikkelijk figuur.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Inderdaad knap wat hij allemaal nog bereikt heeft na lang in de eerste divisie te hebben gespeeld!

Heb je trouwens ook kleding van By Chess in je garderobe of dat dan weer niet?

Nee, dat dan weer niet. Ik koop mijn kleding bij de Wehkamp. Ik werk in de zorg hè. :)
 

Maasveld

Well-known member
De eerste aanwinst is ook binnen. Guus Hupperts tekent voor 2 seizoenen.

Valckx gaf overigens aan dat VVV minstens 25% terug moet in het spelersbudget. 1 van de maatregelen zal zijn dat ze de selectie gaan inkrimpen tot zo'n 17 spelers, aangevuld met
eigen kweek. Tevens staat VVV open voor de verkoop van enkele spelers. Voor Pachonik (PSV, Feyenoord en Stuttgart o.a.) en Linthorst zou aardig wat interesse zijn. Moreno Rutten zou dan weer de vervanger van Pachonik moeten worden.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Ik ben benieuwd wat Hupperts nog kan. Die heeft bij Lokeren ook niet echt kunnen uitblinken.
 

Maasveld

Well-known member
Het aflopende contract van Luc Nilis wordt niet verlengd vanwege de bezuiniging. Logisch besluit lijkt me.
 

Maasveld

Well-known member
Leuk weetje: Guus Hupperts is de achterkleinzoon van Louis 'de Lip van Toebosch' Dielen. De Lip is 1 van de oprichters van Den Gouden Leeuw, 1 van de voorlopers van VVV.
 

Maasveld

Well-known member
De opvolger van Roel Janssen is binnen. Lukas Schmitz komt over van Wolfsberger SC. In het verleden speelde hij o.a. voor Schalke en :werder:, waar hij tot 104 wedstrijden in de Bundesliga kwam.
 

Maasveld

Well-known member
Binnengehaald na een tip van Lars Unnerstall. Da's aardig van hem! :duim:

Het is een 'match made in heaven', als je de site van VVV zo leest:

Lukas Schmitz over zijn transfer naar VVV-Venlo: ,,Toen ik gebeld werd door Stan Valckx heb ik even geïnformeerd bij een aantal oud-ploeggenoten en trainers naar de club. Daar kwamen zeer lovende berichten uit. Een goede mop van Hans de Koning over een vrouw met een papegaai op haar schouder deed eigenlijk de rest. De club was daarnaast zeer doortastend. Ik heb de Nederlandse Eredivisie altijd met veel belangstelling gevolgd. Er wordt aanvallend en leuk voetbal gespeeld. Dat ligt mij wel. Maar het belang van het verdedigende aspect mag daarbij zeker niet uit het oog worden verloren. Dat is dan ook één van mijn belangrijkste taken. Ik kijk er naar uit om mijn opwachting te maken voor VVV-Venlo.”

Technisch Manager Stan Valckx: ,,Lukas kwam bij ons op de radar door een tip van Lars Unnerstall, met wie hij nog samen speelde bij Fortuna Düsseldorf. We hebben hem een tijd gevolgd. Hij is een verdediger die makkelijk voetbalt, met drive naar voren. Hij kan als linkervleugelverdediger uit de voeten, maar ook als verdedigende middenvelder. Het is een -itz, die nemen vaak een bepaalde winnaarsmentaliteit mee en zijn altijd bereid om keihard te werken. Lukas heeft enorm veel ervaring opgedaan in de Duitse én Oostenrijkse Bundesliga en in de Europese clubcompetities waarin hij uitkwam en kan met die bagage extra sturing bieden in de verdedigende linies.”

:duim:

VVV pakt goed door. Ook Jafar Arias van Emmen is vastgelegd. Het lijkt wel een sprookje.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Binnengehaald na een tip van Lars Unnerstall. Da's aardig van hem! :duim:

Het is een 'match made in heaven', als je de site van VVV zo leest:

Lukas Schmitz, geboren in Hendrik-Ido-Amacht, over zijn transfer naar VVV-Venlo: ,,Toen ik gebeld werd door Stan Valckx heb ik even geïnformeerd bij een aantal oud-ploeggenoten en trainers naar de club. Daar kwamen zeer lovende berichten uit. Een goede mop van Hans de Koning over een vrouw met een papegaai op haar schouder deed eigenlijk de rest. De club was daarnaast zeer doortastend. Ik heb de Nederlandse Eredivisie altijd met veel belangstelling gevolgd. Er wordt aanvallend en leuk voetbal gespeeld. Dat ligt mij wel. Maar het belang van het verdedigende aspect mag daarbij zeker niet uit het oog worden verloren. Dat is dan ook één van mijn belangrijkste taken. Ik kijk er naar uit om mijn opwachting te maken voor VVV-Venlo.”

Technisch Manager Stan Valckx: ,,Lukas kwam bij ons op de radar door een tip van Lars Unnerstall, met wie hij nog samen speelde bij Fortuna Düsseldorf. We hebben hem een tijd gevolgd. Hij is een verdediger die makkelijk voetbalt, met drive naar voren. Hij kan als linkervleugelverdediger uit de voeten, maar ook als verdedigende middenvelder. Het is een -itz, die nemen vaak een bepaalde winnaarsmentaliteit mee en zijn altijd bereid om keihard te werken. Lukas heeft enorm veel ervaring opgedaan in de Duitse én Oostenrijkse Bundesliga en in de Europese clubcompetities waarin hij uitkwam en kan met die bagage extra sturing bieden in de verdedigende linies.”

Even aangepast :duim:
 

Maasveld

Well-known member
Het contract van Peter van Ooijen wordt om financiële redenen niet verlengd. Verder heeft Nils Röseler besloten om zijn aflopende contract niet te verlengen. Dat zijn wel aderlatingen, vooral Röseler.
 

Maasveld

Well-known member
VVV zal zo'n 2 a 3 miljoen zakken in begroting. Verder is er een akkoord bereikt op salarisgebied. Iedereen binnen de club zal inleveren. Spelers, staf en directie nemen echter de verlaging van het ondersteunend personeel op zich.
 

Maasveld

Well-known member
Erg leuk gedaan.

Sowieso is de marketingafdeling met sprongen vooruit gegaan.

Stan Valckx blijft niet stil zitten. Vandaag heeft Roy Gelmi een contract voor 2 jaar met een optie voor nog een seizoen getekend. Hij werd al gehuurd sinds de winterstop. Met in het achterhoofd de aangekondigde bezuinigingen lijkt me de selectie voor komend seizoen al bijna rond. Ze willen wel nog van Crooij en Rutten terug halen. De eerste om te huren, de tweede zit zonder club.
 
Laatst bewerkt:

Joost

Well-known member
Erg mooi gedaan. Het is prachtig in verval nu, ik ben er een aantal keer geweest toen het niet in gebruik was als trainingscomplex.
 
Bovenaan