Alles heej is VVV

Maasveld

Well-known member
Haha, Arjan Swinkels heeft voor 1 seizoen getekend. Als we het daarvan moeten gaan hebben...

Verder wordt Frank Demouge de nieuwe spitsentrainer, Falk Louwers de nieuwe fysio en Dirk Marcellis performance coach, wat dat ook moge inhouden.
 

Maasveld

Well-known member
Erg mooi gedaan. Het is prachtig in verval nu, ik ben er een aantal keer geweest toen het niet in gebruik was als trainingscomplex.
Inmiddels is bekend geworden dat VVV er weer hun trainingscomplex van wil maken. De grond wordt eerst gehuurd met de intentie het later over te nemen. Daarbij moeten de oude elementen zoals de tribune en het kassahok weer goed zichtbaar worden.
 

Joost

Well-known member
Het is alweer wat jaartjes geleden dat ik er nog eens ben geweest maar toen was die tribune echt al bijna weg.
Er staat ook een rijtje bomen voor herinner ik me.

Hoe willen ze dat weer netjes maken? Al juich ik het van harte toe.
 

Maasveld

Well-known member
Vanmiddag speelde VVV een oefenwedstrijd tegen EVV. VVV wilde uitwijken naar een ander sportpark, maar EVV wilde dit logischerwijs niet. Het alternatief was dat er 2x 35 minuten gespeeld zou worden. Tevens liet VVV de 2de keus opdraven. Reden: EVV speelt op kunstgras...
 

Atreides

Well-known member
I.v.m. coach van het jaar, wat verwachten jullie dat de basis wordt van VVV? (ik zit te denken aan een achterhoede speler of een keeper) en hebben jullie nog tips voor coach van het jaar?
 

Maasveld

Well-known member
Op dit moment zou ik zeggen:

Kirschbaum
Pachonik-Gelmi-Swinkels-Schmitz
Post-Van Crooij-Linthorst
Hupperts-Giakoumakis-John

Als ik een tip mag geven, dan wel Pachonik. Aanvallend sterkte back.
 

Maasveld

Well-known member
VVV heeft de broodnodige creatieve versterking op het middenveld bijna binnen. Zinedine Mahach wordt gehuurd van Napoli met een optie tot koop. Aan de naam zal het niet liggen.
 

Maasveld

Well-known member
Change of plans. Inmiddels lijkt Ante Coric van AS Roma de creatieve middenvelder te gaan worden. De 4-voudig Kroatisch international werd 2 jaar geleden nog voor 6 miljoen van Dinamo Zagreb gehaald. Dat klinkt eigenlijk veel te goed voor VVV.
 

Batigoal

Well-known member
Leuk, een voormalig Football Manager-wonderkid. Beetje in de lijn van Halilovic bij Heerenveen vorig jaar.

Machach ook wel geinig, maar wel veel minder talentvol. Heeft nog eventjes bij Marseille gevoetbald.
 
Bovenaan