Alles heej is VVV

Atreides

Well-known member
Die wacht eerst of Feyenoord nog belt voor volgend seizoen, al lijken die in te zetten op Fraser. Maar dan kan Steijn eventueel naar Sparta. Of AZ, als Ajax Slot aantrekt. Enzovoort.

Had verwacht dat Steijn met name een half seizoen als interimmer zou functioneren. Sluit bovenstaande niet uit.
 

Joost

Well-known member
Omdat Steijn het alleen maar slecht kan doen daar. Het is niet meer zijn selectie, hij heeft er een goede naam opgebouwd.
Afbreukrisico is gewoon veel te groot.
 

Unregistere

Well-known member
Klopt. Steijn was, zoals ik hoorde, heel erg van het fysieke aspect en zocht spelers die daarbij pasten. Maaskant heeft voor de huidige selectie toch wat meer gezocht naar 'voetballers' en dat pakt nog niet lekker uit. Ze kunnen dus waarschijnlijk ook niet voetballen zoals Steijn zou willen en dan is het afbreukrisico groot.
 

Maasveld

Well-known member
Ik zie niet zo heel vaak meer beelden van de Eredivisie maar het aantal tegengoals valt wel op, en vooral de kansloosheid die de uitslagen doen voorkomen. Nu al 5 keer op rij met minstens 3 doelpunten verschil verloren, dat is best wel fors.
Allemaal wedstrijden die je kunt verliezen, op zichzelf zijn het geen opvallende nederlagen. Maar zo veel achter elkaar moet toch zorgen baren.
Ik heb niet het idee dat we minder cre?eren of meer weggeven dan vorig seizoen. We zitten nu alleen in een fase dat de bal er enerzijds niet in wil gaan en anderzijds vrijwel elke kans tegen een goal is. Unnerstall heeft de afgelopen 2 seizoenen veel verbloemd.
Daarnaast hoorde ik uit vrij betrouwbare bron dat bepalende spelers geen hoge pet van Maaskant op hebben. Dus dat werkt ook niet direct in zijn voordeel, ben ik bang. Net als de 'lollige' uitspraken over meer punten dan gespeelde duels, pas paniek als het bier op is en niet spelen tegen Bal op 't Dak 3. Dat is niet handig in zo'n situatie.
Dat eerste is natuurlijk wel een punt van zorg mocht het waar zijn. Al vraag ik me af wie de bepalende spelers zijn. Veel verder dan Post en wellicht R?seler kom ik niet.
 

Joost

Well-known member
Zes-Een.

De druk op volgende week zal zo wel echt enorm zijn, kan me eigenlijk niet voorstellen dat wanneer er tegen Twente verloren wordt Maaskant zijn plek kan behouden.
 

Atreides

Well-known member
Kom er maar in Maasveld!

Wel jammer, had gehoopt dat Maaskant de wedstrijd tegen Fc Emmen nog mocht coachen.
 

Maasveld

Well-known member
Kom er maar in Maasveld!

Wel jammer, had gehoopt dat Maaskant de wedstrijd tegen Fc Emmen nog mocht coachen.
Tja, ik weet het niet. Het leek afgelopen zaterdag wel alsof de spelers bewust een stapje minder hard liepen. Dat is dit natuurlijk de enige juiste oplossing. Ik verbaas me wel enigszins dat VVV er het geld voor heeft om hem en Liebregts eruit te gooien.
 

Unregistere

Well-known member

Dat zat er al aan te komen. Maar desondanks een goede vraag. Laten we VVV een beetje helpen middels een poll:

Poll: Wie moet VVV-Venlo aantrekken als nieuwe trainer?
[*]Peter Hyballa
[*]Maurice Steijn
[*]Jaap Stam
[*]Jurgen Streppel
[*]Sef Vergoossen
[*]Hans de Koning
[*]Jean-Paul van Gastel
[*]John Lammers
[*]Dogan Corneille
[*]Sandro Schwarz
[*]Zeljko Petrovic
[*]Arno Arts
[*]Joop Gall
[*]Michel Langerak
[*]Clarence Seedorf
[*]Jos Luhukay
[*]Edward Sturing
[*]Wil Boessen
[*]Kevin van Dessel
[*]Mirko Slomka
[*]Iemand anders, nl. (laat naam achter)...
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 
Bovenaan