Alles heej is VVV

Max

Administrator
Forumleiding
We zijn de lul, Arno Vermeulen denkt dat we laatste worden. Ronald is het met hem eens, puur en alleen omdat Robert Maaskant trainer is.

Terwijl als het slechts aan Maaskant ligt, VVV niet als laatste zal eindigen. Dan knikkeren ze hem er gerust wel halverwege het seizoen eruit en als het alleen aan Maaskant ligt stijgen ze wel weer op de ranglijst.
 

Unregistere

Well-known member
VVV was in de zoektocht naar een nieuwe assistent-trainer uitgekomen in Maassluis. Dogan Corneille wil echter niet:

EBQ32h7XUAAPPsV.jpg:large


Wie gaat nu Maaskant helpen?
 

Maasveld

Well-known member
Toch wat positieve berichten over Cattermole. VVV heeft een salarisindicatie afgegeven, maar dat schijnt voor Cattermole geen onoverkomelijk probleem te zijn. Het zal waarschijnlijk wel op niets uitlopen, echter weet je het maar nooit in het voetbal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alles heej is VVV

Ik weet niet waarom, maar schijnbaar wil hij heel graag hier voetballen. Of je dan 5 of 10% van je originele salaris krijgt maakt dan ook niet zoveel uit. Als het salaris maar voor VVV begrippen een goed salaris is.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat begreep ik ook ja. Susic is mij vorig jaar positief opgevallen. Hoe kijk jij tegen hem aan Maasveld?
 

Maasveld

Well-known member
Dat begreep ik ook ja. Susic is mij vorig jaar positief opgevallen. Hoe kijk jij tegen hem aan Maasveld?
Heeft een prima techniek, maar paste eigenlijk niet in het spel dat VVV vorig jaar speelde en daardoor kwam het er te vaak niet uit. Bij Heerenveen denk ik dat hij een stuk beter tot zijn recht komt en ook goed mee zal kunnen komen.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is wel geinig. Qua namen in ieder geval leuk dat op dezelfde dag Mitroglou en Cattermole naar de Eredivisie komen.
 

Maasveld

Well-known member
Ook goed voor de venlose horeca. Daar heerste toch wel een grafstemming na het vertrek van Steijn en Driessen.
 
Bovenaan