Alles heej is VVV

Pascallovic

Well-known member
Nou Maurice Steijn is na 3 wedstrijden alweer ontslagen bij Al Wahda. Eens kijken waar hij zijn zoon nu weer mee naartoe neemt.
 

Unregistere

Well-known member
Hoe lang gaat het nog duren met Maaskant denken jullie? Zijn uitspraken bij Fox gisteren leken toch wel een voorbode op opstappen of een ontslag.
 

Maasveld

Well-known member
Hoe lang gaat het nog duren met Maaskant denken jullie? Zijn uitspraken bij Fox gisteren leken toch wel een voorbode op opstappen of een ontslag.
Ik mag hopen dat ie toch nog zeker tot de winterstop krijgt. Helaas is bij het gros van de supporters de realiteitszin compleet verdwenen. Men denkt dat we nu elk jaar maar eventjes in de middenmoot moeten eindigen. Ze gaan voorbij aan het feit dat van de basis van afgelopen seizoen 8 spelers zijn vertrokken. Verder zijn ze alweer vergeten dat de zo bewierookte Maurice Steijn in zijn 1ste seizoen in de winterstop in het rechterrijtje van de Jupiler League stond.
 

Joost

Well-known member
Ik mag hopen dat ie toch nog zeker tot de winterstop krijgt. Helaas is bij het gros van de supporters de realiteitszin compleet verdwenen. Men denkt dat we nu elk jaar maar eventjes in de middenmoot moeten eindigen. Ze gaan voorbij aan het feit dat van de basis van afgelopen seizoen 8 spelers zijn vertrokken. Verder zijn ze alweer vergeten dat de zo bewierookte Maurice Steijn in zijn 1ste seizoen in de winterstop in het rechterrijtje van de Jupiler League stond.

Ik zie niet zo heel vaak meer beelden van de Eredivisie maar het aantal tegengoals valt wel op, en vooral de kansloosheid die de uitslagen doen voorkomen. Nu al 5 keer op rij met minstens 3 doelpunten verschil verloren, dat is best wel fors.
Allemaal wedstrijden die je kunt verliezen, op zichzelf zijn het geen opvallende nederlagen. Maar zo veel achter elkaar moet toch zorgen baren.
 

Bernardo

Well-known member
Ik mag hopen dat ie toch nog zeker tot de winterstop krijgt. Helaas is bij het gros van de supporters de realiteitszin compleet verdwenen. Men denkt dat we nu elk jaar maar eventjes in de middenmoot moeten eindigen. Ze gaan voorbij aan het feit dat van de basis van afgelopen seizoen 8 spelers zijn vertrokken. Verder zijn ze alweer vergeten dat de zo bewierookte Maurice Steijn in zijn 1ste seizoen in de winterstop in het rechterrijtje van de Jupiler League stond.

Tja, zo raar is het niet als je kijkt door de historie van Maaskant.
 

zwammy

Well-known member
Misschien moet je je eigen dan iets beter inlezen in de historie van Maaskant. Sjoerd had er laatst nog een mooie column over.
 

Unregistere

Well-known member
Daarnaast hoorde ik uit vrij betrouwbare bron dat bepalende spelers geen hoge pet van Maaskant op hebben. Dus dat werkt ook niet direct in zijn voordeel, ben ik bang. Net als de 'lollige' uitspraken over meer punten dan gespeelde duels, pas paniek als het bier op is en niet spelen tegen Bal op 't Dak 3. Dat is niet handig in zo'n situatie.
 

Unregistere

Well-known member
Die wacht eerst of Feyenoord nog belt voor volgend seizoen, al lijken die in te zetten op Fraser. Maar dan kan Steijn eventueel naar Sparta. Of AZ, als Ajax Slot aantrekt. Enzovoort.
 
Bovenaan