Ik had hem inderdaad ook eerder bij Fortuna verwacht, maar goed. Nu kunnen ze weer 11 tegen 11 doen op de training.Haha die kan er geen kut van.
Ik had hem inderdaad ook eerder bij Fortuna verwacht, maar goed. Nu kunnen ze weer 11 tegen 11 doen op de training.Haha die kan er geen kut van.
Ik had hem inderdaad ook eerder bij Fortuna verwacht
Mink Peeters wordt gehuurd van Real. Komt uit jeugdopleiding Ajax maar ging 3 jaar terug naar Real.
Laat hem zondag maar debuteren...
Om disciplinaire redenen uit de selectie gegooid worden. Dan ben je een echte vedette.Succesverhaal tot nu toe zeg.
Hele verhaal meegekregen? Hij trainde buiten de club om voor zichzelf. Techniek training van Arno Arts. En dan word je gestraft. Veelzeggend over de huidige staat van het Nederlands voetbal....
Compleet belachelijk natuurlijk deze actie van VVV. Is er een keer een speler die in zichzelf wil investeren dan wordt hij vervolgens gestraft. Compleet gestoord natuurlijk....zoiets moet je juist belonen. Limburgse logica waarschijnlijk dit....
Moet je t bericht even lezen.Maar is dat trainen voor zichzelf de reden voor de schorsing? De club laat daarover niks los.
In de media. Hij schijnt ook negatief over VVV gesproken te hebben ten aanzien van trainingsmogelijkheden bij VVV.Welk bericht?
En ook Tissoudali is er voor 3 dagen uit gezet.
Het is gelijk geworden...Erg jammer gisteren het verlies tegen Willem II. Onterecht, maar defensief totaal niet opgelet. 3 goals door 3 defensieve fouten...
Desondanks was het wel sfeervol in De Koel. :duim: