Ah, de Lommerbergen.Het is natuurlijk geen Hertog Jan maar 5,99 voor een kratje van 12 was geen geld, vind het beter smaken dat Brand, dat is ook niet zo moeilijk. Weekje vakantiepark, ben de naam alweer vergeten.
Hoeft ook niet, zolang ik het bij mijn merken hou hoef ik geen kenner te zijn
Een beauty zou ik het inderdaad ook niet noemen nee. Ook weer lekker professioneel om als schermafbeelding de 3-1 te tonen.Blunders van keepers zijn al beauty's tegenwoordig?
Tip, kijk de 1-0 van NAC van zaterdag maar eens terug. En dan vooral de aanname van Garcia en de voorzet van Angelino.
Nu Peeters en Aubamejunior nog, dan is er weer wat ruimte voor versterking.
Een oud-teamgenoot van me heeft dat ook eens gedaan, die heeft zelf ook even nodig gehad om daarvan te herstellen. Voor zover ik weet is niet zomaar even bloed afstaan en weer vrolijk huppelend het ziekenhuis uit lopen.Uitstekend dat hij dat doet maar moet dat perse in het weekend of duurt dat bij zulk soort bloeddonaties langer dan een 15 minuten ?
Bij leukemie wel. De medicijnen moeten er voor zorgen dat het bloed vrij wordt van afvalstoffen. Dit schakelt ook een gedeelte van je immuun systeem uit. Een jaar of 15 geleden werd je rechtstreeks aan de pati?nt gelegd en duurde de transfusie zelf al een uur of twee.Ok duidelijk. Is dat (medicijn slikken) altijd als je bloed doneert?