Alles heej is VVV

zwammy

Well-known member
Blunders van keepers zijn al beauty's tegenwoordig?

Tip, kijk de 1-0 van NAC van zaterdag maar eens terug. En dan vooral de aanname van Garcia en de voorzet van Angelino.
 

Maasveld

Well-known member
Het is natuurlijk geen Hertog Jan maar 5,99 voor een kratje van 12 was geen geld, vind het beter smaken dat Brand, dat is ook niet zo moeilijk. Weekje vakantiepark, ben de naam alweer vergeten.



Hoeft ook niet, zolang ik het bij mijn merken hou hoef ik geen kenner te zijn :D
Ah, de Lommerbergen.
Blunders van keepers zijn al beauty's tegenwoordig?

Tip, kijk de 1-0 van NAC van zaterdag maar eens terug. En dan vooral de aanname van Garcia en de voorzet van Angelino.
Een beauty zou ik het inderdaad ook niet noemen nee. Ook weer lekker professioneel om als schermafbeelding de 3-1 te tonen.
 

RickPSV

Active member
De samenwerking tussen Terry Antonis en VVV-Venlo is van korte duur gebleken. Het contract van de Griek is per 1 januari in goed overleg ontbonden, zo geeft de club uit Limburg aan op de eigen website. Antonis streek afgelopen zomer neer bij VVV.

Vooralsnog kwam hij echter niet verder dan twee optredens. Zijn enige treffer maakte hij in de beker tegen de amateurs van Blauw Geel. In de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht in de volgende ronde van het toernooi viel hij in. In de Eredivisie kwam hij geen enkele keer in actie.

De Australische Griek kwam in de zomer over van PAOK Saloniki en gaat terugkeren naar Griekenland. Priv?omstandigheden liggen volgens VVV ten grondslag aan de terugkeer.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ja, mooie actie.

'VVV-Venlo-aanvaller Lennart Thy mist zaterdagavond het duel met PSV dankzij een bijzondere reden. De Duitser gaat helpen bij de behandeling van een pati?nt met leukemie.

Dat melden de Limburgers op de clubsite, onder de noemer 'Lennart Thy kan een leven redden'. Thy stond zeven jaar geleden als speler van Werder Bremen zijn DNA af om in de toekomst eventueel een persoon met bloedkanker te helpen.

Dat gaat de 26-jarige spits nu daadwerkelijk doen. De huurling van Werder heeft een DNA-match met een leukemiepati?nt, die een stamceltransplantatie kan ondergaan met een bloeddonatie van Thy.

VVV stemde in met het verzoek van de huurling van Werder om deze week afwezig te zijn om het bloed af te staan voor de behandeling. Daarmee mist hij de wedstrijd tegen PSV, volgende week sluit Thy weer aan bij VVV. De aanvaller kan rekenen op veel complimenten uit de voetbalwereld'
 

SanMark.

Well-known member
Uitstekend dat hij dat doet maar moet dat perse in het weekend of duurt dat bij zulk soort bloeddonaties langer dan een 15 minuten ?
 

Maasveld

Well-known member
Uitstekend dat hij dat doet maar moet dat perse in het weekend of duurt dat bij zulk soort bloeddonaties langer dan een 15 minuten ?
Een oud-teamgenoot van me heeft dat ook eens gedaan, die heeft zelf ook even nodig gehad om daarvan te herstellen. Voor zover ik weet is niet zomaar even bloed afstaan en weer vrolijk huppelend het ziekenhuis uit lopen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Geweldig dat hij dat doet hoor maar ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom dat zo lang duurt qua herstel. Ik kan me voorstellen dat je daar een dag voor nodig hebt of gaat het nu om meer dan een halve liter?
 

Batigoal

Well-known member
Je moet een week lang een medicijn slikken en nadat je bloed hebt gegeven voel je je een poosje ziek. Hij zal dus een paar dagen niet fit zijn.
 

gevegt

Well-known member
Ok duidelijk. Is dat (medicijn slikken) altijd als je bloed doneert?
Bij leukemie wel. De medicijnen moeten er voor zorgen dat het bloed vrij wordt van afvalstoffen. Dit schakelt ook een gedeelte van je immuun systeem uit. Een jaar of 15 geleden werd je rechtstreeks aan de pati?nt gelegd en duurde de transfusie zelf al een uur of twee.
 

Maasveld

Well-known member
Goed om te lezen dat veel mensen zich hierdoor ook hebben ingeschreven als stamceldonor. Alleen dat al is een grote winst.

VVV wil Thy overigens vast leggen. Verder heeft Unnerstall aangegeven open te staan voor een langer verblijf. Ik weet niet of het iets zegt, maar beide krijgen sinds een maand of 2 Nederlandse les. Zou echt fantastisch zijn als ze blijven. Als laatste is de 1-jarige optie in het contract van Leemans logischerwijs gelicht.
 
Bovenaan