Het is gelijk geworden...
Lindeboom, nee dus.:rumcolaa: Lekker bier in Venlo?
Dat dan weer wel ja.Ja, maar het voelde als een nederlaag.
Lindeboom, nee dus.
VVV-Venlo-trainer Maurice Steijn is door de tuchtcommissie van de KNVB voor drie duels geschorst, waarvan ??n voorwaardelijk. De club heeft besloten niet meer in beroep te gaan tegen deze straf. Hij kreeg de straf naar aanleiding van zijn reactie richting de scheidsrechter en de vierde official in de bekerwedstrijd tegen PSV. Hoewel hij al snel zijn excuses aanbood, ook in het openbaar, was de tuchtcommissie niet gevoelig voor deze ‘verzachtende omstandigheden’ en legde Steijn een schorsing op.
De Venlose trainer mist daardoor de thuiswedstrijd tegen Heracles van 24 december en de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag op 20 januari 2018. De coaching wordt in beide wedstrijden waargenomen door assistent-trainer Jay Driessen.
Terecht, misschien ziet ie vanaf de tribune beter wat voor een kutopstelling hij wekelijks bouwt.
Thy is samen met Unnerstall onze beste basisspeler.Hunte hoot niet in de basis, Tissoudali of Opoku zijn beide beter. Ik zou persoonlijk Seuntjens en Hunte vervangen door deze 2. of Thy eruit en Seuntjens in de spits dat kan dan ook nog.
Ik vond Lindeboom niet zo heel verkeerd smaken toen ik het laatst had in Reuver. Maar meer dan 5 fleskes dan word het minder? Laatste keer dat ik bij jullie was hadden jullie volgens mij nog Brand toch?
Thy is samen met Unnerstall onze beste basisspeler.
Geloof het wel ja. Lindeboom heeft hier niet bepaald een goede naam. Maar goed, Hertog Jan voert hier de boventoon, dan is alles al snel een stuk minder. De hamvraag is echter, wat moet jij in vredesnaam in Reuver?
Klopt, maar Thy is vooralsnog een controleur en geen spits-type.
Danny Post is een controleur, Thy is 1 van de beste aanspeelpunten van de Eredivisie.Klopt, maar Thy is vooralsnog een controleur en geen spits-type.
Snap ik, dat zijn dan ook geen kenners.Mensen van buitenaf vinden het vaak wel lekker.
Geloof het wel ja. Lindeboom heeft hier niet bepaald een goede naam. Maar goed, Hertog Jan voert hier de boventoon, dan is alles al snel een stuk minder. De hamvraag is echter, wat moet jij in vredesnaam in Reuver?
Snap ik, dat zijn dan ook geen kenners.
Dan moet ie wel stoppen met scoren.Volgend jaar maar nog eens een jaartje huren en het jaar daarna transfervrij oppikken!