Alles heej is VVV

RickPSV

Active member
VVV speelt tegen de middenmotors/subtoppers in de Eredivisie toch wel steeds gelijk als ze uit moeten. Mogen ook weer eens winnen!
 

RickPSV

Active member
VVV-Venlo-trainer Maurice Steijn is door de tuchtcommissie van de KNVB voor drie duels geschorst, waarvan ??n voorwaardelijk. De club heeft besloten niet meer in beroep te gaan tegen deze straf. Hij kreeg de straf naar aanleiding van zijn reactie richting de scheidsrechter en de vierde official in de bekerwedstrijd tegen PSV. Hoewel hij al snel zijn excuses aanbood, ook in het openbaar, was de tuchtcommissie niet gevoelig voor deze ‘verzachtende omstandigheden’ en legde Steijn een schorsing op.

De Venlose trainer mist daardoor de thuiswedstrijd tegen Heracles van 24 december en de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag op 20 januari 2018. De coaching wordt in beide wedstrijden waargenomen door assistent-trainer Jay Driessen.

Zo meldt VVV op hun eigen site.
 
Laatst bewerkt:

RickPSV

Active member
Terecht, misschien ziet ie vanaf de tribune beter wat voor een kutopstelling hij wekelijks bouwt.

Hunte hoot niet in de basis, Tissoudali of Opoku zijn beide beter. Ik zou persoonlijk Seuntjens en Hunte vervangen door deze 2. of Thy eruit en Seuntjens in de spits dat kan dan ook nog.
 

Maasveld

Well-known member
Ik vond Lindeboom niet zo heel verkeerd smaken toen ik het laatst had in Reuver. Maar meer dan 5 fleskes dan word het minder? Laatste keer dat ik bij jullie was hadden jullie volgens mij nog Brand toch?

Geloof het wel ja. Lindeboom heeft hier niet bepaald een goede naam. Maar goed, Hertog Jan voert hier de boventoon, dan is alles al snel een stuk minder. De hamvraag is echter, wat moet jij in vredesnaam in Reuver?
 

RickPSV

Active member
Geloof het wel ja. Lindeboom heeft hier niet bepaald een goede naam. Maar goed, Hertog Jan voert hier de boventoon, dan is alles al snel een stuk minder. De hamvraag is echter, wat moet jij in vredesnaam in Reuver?

Mensen van buitenaf vinden het vaak wel lekker.
 

zwammy

Well-known member
Geloof het wel ja. Lindeboom heeft hier niet bepaald een goede naam. Maar goed, Hertog Jan voert hier de boventoon, dan is alles al snel een stuk minder. De hamvraag is echter, wat moet jij in vredesnaam in Reuver?

Het is natuurlijk geen Hertog Jan maar 5,99 voor een kratje van 12 was geen geld, vind het beter smaken dat Brand, dat is ook niet zo moeilijk. Weekje vakantiepark, ben de naam alweer vergeten.

Snap ik, dat zijn dan ook geen kenners.

Hoeft ook niet, zolang ik het bij mijn merken hou hoef ik geen kenner te zijn :D
 
Bovenaan