Alles heej is VVV

JMD

Well-known member
Mink Peeters wordt gehuurd van Real. Komt uit jeugdopleiding Ajax maar ging 3 jaar terug naar Real.

Laat hem zondag maar debuteren...;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Waar was ie te gast? En had ie nog wat interessants te melden?

Gisteren was hij in beeld via skype in de Transferdeadline Show van FC Afkicken. Het ging niet heel lang over VVV, maar neer over zijn carri?re. Voor een voetballer had hij best wat te melden.

Verder was oud-VVV-er Tim Receveur gast/analyticus in de show. Ik kijk geen eerste divisie, dus ik ken hem niet als voetballer. Als gast deed hij het leuk. Die gaan ze bij FC Afkicken ongetwijfeld vaker uitnodigen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waar was ie te gast? En had ie nog wat interessants te melden?

Bij FC Afkicken dus. Interessante dingen die hij te melden had was dat hij ook opties had in de Segunda A, maar dat is vooral een fysieke competitie. Hij denkt dat hij zich in Nederland meer kan ontwikkelen. Verder zijn ze bij Real Madrid erg te spreken over hem, waaronder zijn oud-trainer Guti. Ik vond hem overkomen als een rustige, intelligente jongen, die weet wat hij wil en kan. Erg benieuwd naar zijn voetbalkwaliteiten!
 

RickPSV

Active member
VVV kent toch wel een superstart van het seizoen. Blijven eigenlijk nooit terughangen, maar blijven doorzetten.
 

Maasveld

Well-known member
Hij was afgelopen zomer al even op proef, maar nu heeft VVV Jens Janse definitief vastgelegd tot het einde van het seizoen. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de blindedarmontsteking van Tristan Dekker daar alles mee te maken heeft.
 
Bovenaan