Alles heej is VVV

Joost

Well-known member
De hoop op een nieuw stadion is gewoon opgegeven, meer is het eigenlijk niet.

Na het lezen van het hele document twijfel ik tussen een wanhopige poging en realistische toekomstvisie.

Los daarvan denk ik wel dat in de Koel blijven geen slecht plan is. Je bewaard daarmee een flink deel van de status en er zijn echt genoeg mogelijkheden om er wat moois van te maken.
 

Joost

Well-known member
VVV in beroep tegen de schorsing van 2+1 voor Receveur. De rode kaart was al overdreven, het schikkingsvoorstel ook.
 

Maasveld

Well-known member
VVV in beroep tegen de schorsing van 2+1 voor Receveur. De rode kaart was al overdreven, het schikkingsvoorstel ook.
Je zou het natrappen kunnen noemen, bal was al lang en breed weg. De scheidsrechter/aanklager heeft er echter 'ernstig gemeen spel' van gemaakt. Joris van Benthem zou het volledig van tafel vegen.
 

almere036

Member
Hoe doet Receveur het eigenlijk bij jullie?

Wordt een mooie pot over 2,5 week. Ben benieuwd of we ons staande kunnen houden tegen VVV.
 

Maasveld

Well-known member
Hoe doet Receveur het eigenlijk bij jullie?

Wordt een mooie pot over 2,5 week. Ben benieuwd of we ons staande kunnen houden tegen VVV.
Hij is een vaste invaller die dan voornamelijk Iekker meebalt. Belangrijk voor de breedte, maar een vaste basisspeler zie ik hem niet snel worden.

Voor ons zijn de komende twee wedstrijden erg belangrijk. Eerst NAC uit, dan Almere uit. Als we 4 of 6 punten pakken doen we een belangrijke zet richting kampioenschap.
 

Maasveld

Well-known member
We zijn hard op weg naar categorie 2. We hebben nu genoeg punten en het moet heel gek lopen willen we dat het volgende meetmoment niet halen.
 

Maasveld

Well-known member
Stan Valckx was al verbonden als technisch adviseur. Nu is het wat offici?ler geworden, hij is Manager Voetbal.

Verder hoopt VVV Abel Tamata vast te kunnen leggen. Ze zijn aan het praten, maar Tamata heeft meerdere opties. VVV heeft echter aangegeven dat ze verder gaan kijken mocht het te lang duren. De Spanjaard is alweer weg.
 

RickPSV

Active member
Jaaaaah!
Het geelzwart vanaf volgend seizoen weer in de Eredivisie, prachtig moment voor de Venlonaeren!
Ook ik als Venlose PSV-fan ben daar trots op!
C9ZfIDGXYAUUyJ6.jpg
 

Bijlagen

  • vvv.jpg
    vvv.jpg
    92,9 KB · Weergaven: 0

RickPSV

Active member
Maandag nog ff lekker naar het volle Seacon Stadion - De Koel -, hopen op het kampioenschap bij misstappen van Jong Ajax en Cambuur.
 

Maasveld

Well-known member
Maandag nog ff lekker naar het volle Seacon Stadion - De Koel -, hopen op het kampioenschap bij misstappen van Jong Ajax en Cambuur.
Vol is het nog lang niet. En Cambuur mag winnen wat het wil, maar ze zijn al uitgeschakeld.

Bedankt heren!
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
Genoeg nieuws vandaag op de dag van de 1 training. De huur van Tissoudali is nu helemaal afgerond. Rechtsback Rutten en spits Seuntjens tekenden bij tot en met 2019. Ditzelfde deed trainer Maurice Steijn. Als laatste stond, naast de huidige technische staf, tevens Kees van Wonderen op het trainingsveld. Hij komt dit seizoen stage lopen bij VVV.
 
Bovenaan