Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
China en Duitsland gewoon beter, niets op af te dingen.
Jep. Was ook te verwachten.

Nu hopen dat NL Rusland kan verslaan. Maar ook een 4e plek zou mooi zijn, is een teken dat het wel goed zit met de vorm van de dames. Dit was geen prioriteitsonderdeel, er is weinig op getraind.

Overigens een tip voor iedereen hier: ga eens een keer naar een baanwielrenwedstrijd (in bv Apeldoorn). Echt fantastisch om te zien. Dat is bv atletiek ook, alleen raak je daar snel het overzicht kwijt, er gebeurt zoveel. Bij het baanwielrennen is steeds maar 1 onderdeel bezig, net als bv als je bij het zwemmen zit.

Joost

Well-known member
Dat hangt voor mij een beetje van de sport af. Wat JMD zegt, live is het mooiste. Maar is niet voor alles, hangt ook af van het unieke karakter. Ik bedoel voor de 264.157e medaille van het schaatsen zou ik mijn nest never nooit uitkomen.

Niets is beter dan de live ervaring, en er dan 'snachts 5 minuten voor wakker zijn is geen enkele moeite voor mij. Enkel de roeinacht ben ik ook echt opgestaan en voor de TV gaan zitten. De andere medailles heb ik kort vanuit bed gekeken.

Het is ook wel een verschil of je even opstaat voor 12 seconde Nadine Visser of een teamsportfinale. De kwartfinale van de hockey'ers heb ik wel opgenomen en gisterochtend gekeken, maar bij een finale sta ik zeker op.

André

Well-known member
Er was wel meer mooie sport
Vanaf half 3 gekeken . 1500m 200m 100horden verspringen damesdubbel badminton hockey Argentinië Duitsland en Australië India

André

Well-known member
Verspringen en badminton was het mooiste
Hockey sensatie van India was ook mooi
India moet nu halve finale tegen Argentinië

Bovenaan