Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Wat een mooie oefening van die Italiaanse. Gaat hoog eindigen

2e dus achter de Amerikaanse

erka

Well-known member
Ik lees trouwens net wat die Brinkman gisteravond geflikt heeft, had ik even gemist. Wat een ongelofelijke NSB-er is dat.

JMD

Well-known member
Frankrijk is 3e geworden in de andere handbalpoule, als NL 2e wordt in hun poule (en die kans is groot), dan zijn zij dus de tegenstandsters in de kwartfinale

JMD

Well-known member
Ja lekker dan. Dat gaat mij iets te gemakkelijk. Wat voor ongelofelijke imbeciel ben je dan als je dat doet. Daar helpen geen excuses tegen.
Inderdaad. En ik had het nog (een beetje) begrepen als het direct na het duel was en het in boosheid gedaan wordt. Maar er zat 16 uur tussen de nederlaag en die bewuste uitzending. Dan is dit moedwillig gedaan.

En ook nadelig voor zijn zoon, want de volgende coach kan hem nu niet vertrouwen lijkt me.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja ik zat vanochtend even die uitzending terug te kijken tussen wat wedstrijden door en verbaasde me er ook al over. Aparte kerel toch, die Jacques Brinkman. Wel kleurrijk, maar ook iemand die ernstig in zichzelf is gaan geloven. Dit was er inderdaad wel over.

erka

Well-known member
Inderdaad. En ik had het nog (een beetje) begrepen als het direct na het duel was en het in boosheid gedaan wordt. Maar er zat 16 uur tussen de nederlaag en die bewuste uitzending. Dan is dit moedwillig gedaan.

En ook nadelig voor zijn zoon, want de volgende coach kan hem nu niet vertrouwen lijkt me.

Vooral dat laatste. Caldas ging toch al weg. Wat voor zin heeft dat dan? Brinkman heeft voor mij afgedaan. Het was al een vreselijke narcist maar het zal je vader maar wezen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat ik me nu dus weer af zitten te vragen hè: waarom kunnen deze dames het er wel uit laten zien als goed hockey, waardoor het verschil in kijkgenot tussen mannen en vrouwen te verwaarlozen is? Dit natuurlijk in tegenstelling tot het voetbal.

JMD

Well-known member
Wat ik me nu dus weer af zitten te vragen hè: waarom kunnen deze dames het er wel uit laten zien als goed hockey, waardoor het verschil in kijkgenot tussen mannen en vrouwen te verwaarlozen is? Dit natuurlijk in tegenstelling tot het voetbal.
Eigenlijk bij alle sporten is dat zo, ook handbal, volleybal enz is echt geen verschil tussen heren en dames (behalve kracht natuurlijk), sterker nog: ik vind damesvolleybal veel leuker om te zien, minder "beuken".

Denk dat wel meespeelt dat vrouwenvoetbal (in tegenstelling tot hockey, volleybal enz) pas een jaar of 30 echt serieus wordt gespeeld (eerste WK ik meen in 1991). Maar dan zou je inmiddels wel veel betere dingen verwachten ja.

Bovenaan