Jep. Heeft er inmiddels terecht ook al zijn excuses voor aangeboden.Ik lees trouwens net wat die Brinkman gisteravond geflikt heeft, had ik even gemist. Wat een ongelofelijke NSB-er is dat.
Ik lees trouwens net wat die Brinkman gisteravond geflikt heeft, had ik even gemist. Wat een ongelofelijke NSB-er is dat.
Jep. Heeft er inmiddels terecht ook al zijn excuses voor aangeboden.
Inderdaad. En ik had het nog (een beetje) begrepen als het direct na het duel was en het in boosheid gedaan wordt. Maar er zat 16 uur tussen de nederlaag en die bewuste uitzending. Dan is dit moedwillig gedaan.Ja lekker dan. Dat gaat mij iets te gemakkelijk. Wat voor ongelofelijke imbeciel ben je dan als je dat doet. Daar helpen geen excuses tegen.
Inderdaad. En ik had het nog (een beetje) begrepen als het direct na het duel was en het in boosheid gedaan wordt. Maar er zat 16 uur tussen de nederlaag en die bewuste uitzending. Dan is dit moedwillig gedaan.
En ook nadelig voor zijn zoon, want de volgende coach kan hem nu niet vertrouwen lijkt me.
Pittige tegenstanderFrankrijk is 3e geworden in de andere handbalpoule, als NL 2e wordt in hun poule (en die kans is groot), dan zijn zij dus de tegenstandsters in de kwartfinale
Eigenlijk bij alle sporten is dat zo, ook handbal, volleybal enz is echt geen verschil tussen heren en dames (behalve kracht natuurlijk), sterker nog: ik vind damesvolleybal veel leuker om te zien, minder "beuken".Wat ik me nu dus weer af zitten te vragen hè: waarom kunnen deze dames het er wel uit laten zien als goed hockey, waardoor het verschil in kijkgenot tussen mannen en vrouwen te verwaarlozen is? Dit natuurlijk in tegenstelling tot het voetbal.