Algemene prestaties in Tokyo

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die hoogspring-Italiaan die gewoon voluit dat volkslied meebralt op het podium. Mooi man.
Mooie kerel is dat. Hoorde wat kritiek op het feit dat die gasten de gouden medaille wilden delen. Maar ik hoorde tijdens die finale het verhaal dat die Italiaan tijdens zijn revalidatie wilde stoppen met hoogspringen en zich opgesloten had in zijn huis. En dat uitgerekend die kerel uit Qatar hem uit zijn huis heeft gehaald en hem gemotiveerd heeft om door te gaan. Dan is het voor het verhaal wel heel mooi dat ze samen goud winnen.

André

Well-known member
Verspringen was ook mooi
Met de laatste sprong het goud pakken
En de NOS heeft dat gemist want ze moesten samenvatting van hockey uitzenden
Uurtje later net doen alsof het live is

erka

Well-known member
Mooie kerel is dat. Hoorde wat kritiek op het feit dat die gasten de gouden medaille wilden delen. Maar ik hoorde tijdens die finale het verhaal dat die Italiaan tijdens zijn revalidatie wilde stoppen met hoogspringen en zich opgesloten had in zijn huis. En dat uitgerekend die kerel uit Qatar hem uit zijn huis heeft gehaald en hem gemotiveerd heeft om door te gaan. Dan is het voor het verhaal wel heel mooi dat ze samen goud winnen.

Mooi verhaal, had ik nog niet gehoord. Wel dat ze goede vrienden waren. Ik heb niet vaak iemand zo blij gezien als die Italiaan toen ze dat deelden.

erka

Well-known member
En dat stuk gips wat die Italiaan gebruikte als markering voor zijn aanloop, was het gips van zijn blessure.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schippers weer in baan 2, wat haar volgens eigen zeggen niet ligt. Dat gaat hem dus niet worden.

erka

Well-known member
Zeker zonde, laatste 3 jaar is het echt niets meer, zou me niet verbazen als ze er een punt achter zet.
Yep, teveel blessures vooral. Las dat ze eigenlijk dubbele hernia heeft en soms haar bed niet eens uit kan. Wat moet dat een kwelling zijn voor iemand met in de basis zo'n sterk lichaam.

Reinoud

Well-known member
Yep, teveel blessures vooral. Las dat ze eigenlijk dubbele hernia heeft en soms haar bed niet eens uit kan. Wat moet dat een kwelling zijn voor iemand met in de basis zo'n sterk lichaam.
En dan jezelf consequent voor de gek moeten houden met het idee dat je toch een prestatie kan neerzetten. Heel zwaar.

• Leuk
Waarderingen: erka

Jamel

Administrator
Forumleiding
De handbalsters beginnen slecht aan hun wedstrijd tegen Montenegro en staan met 5-3 achter.

erka

Well-known member
De handbalsters beginnen slecht aan hun wedstrijd tegen Montenegro en staan met 5-3 achter.
Ik dacht nog even, misschien laten ze deze wel lopen om angstgegner Frankrijk te ontlopen, maar als ze deze verliezen worden ze 3e in de groep en moeten ze tegen Rusland. Die in Rio kampioen werden. Dus dat zal wel niet.
Montenegro speelt heel hard, dus Sneijder pakt er ff eentje terug.

Bovenaan