We doen ook mee met synchroonzwemmen. Dat ziet er ook apart uit. Het is een soort watertrappelen op muziek.
Als die niet wint dan zou het wel heel triest zijn trouwens.Zo meteen gaat de laatste gewichthefklasse bij de dames beginnen, de boven 87 kg.
Op zich lijkt dat een normale wedstrijd, maar Laurel Hubbard doet mee, zij is geboren als man en is de eerste transgender die meedoet aan de Olympische Spelen
Hier hetzelfde als bij schoonspringen, als we 4e worden zou dat al een fantastisch resultaat zijn.Dan zullen we wel weer 4e worden.
Ja ziet er prima uit!9-7 voor bij handbal. Ik vind dat ze weer goed spelen. Zitten goed in hun vel!
Ja ziet er prima uit!
Ja en dan missen ze ook nog wappie Broch. Mooie ontwikkeling maakt deze ploeg door.Ik had verwacht dat ze Polman wel flink zouden missen, maar juist doordat zij nu niet meedoet komen anderen meer tot bloei.
Ik vond haar in het verleden weleens een beetje een vervelend meisje, maar dit is wel een heel mooi interview. Heb met haar te doen.
Kan je straks wel terugkijken op de website van de NOS.Shit gemist.
Guatamaleriaan.Die Guatamaltees (of hoe je dat ook noemt) die Mark Caljouw uitschakelde (badminton) speelt nu om brons.
Ik heb het toernooi niet gevolgd, maar hoe komt die man ineens in de halve finale dan? De winnaar van Cordon/Caljouw moest toch de ronde erna tegen een hele sterke?Die zal wel achterlijk worden weggetikt en anders schenk ik mijn eigen racket aan een kinderweeshuis in Guatemala.
De handbaldames spelen echt een heel goed toernooi. Van iedereen winnen waar ze van moeten winnen en maar heel nipt verloren van Noorwegen. Maar ik vrees er dus voor dat ze in de kwartfinale net tekort gaan komen en zodoende geen medaille winnen. Wat heel erg zuur zou zijn.
Ja die gekke Guatemalteekianiër won die ronde daarna van iemand uit Zuid-KoreaIk heb het toernooi niet gevolgd, maar hoe komt die man ineens in de halve finale dan? De winnaar van Cordon/Caljouw moest toch de ronde erna tegen een hele sterke?