Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
Waren toch.badminton liefhebbers hier ?

Voor een damesdubbel kom ik mijn nest niet uit.

Vanmiddag de mannenenkelfinale met voor het eerst sinds 1996 weer eens een Deen in de finale. Sindsdien altijd alleen maar Aziaten.

André

Well-known member
Voor een damesdubbel kom ik mijn nest niet uit.

Vanmiddag de mannenenkelfinale met voor het eerst sinds 1996 weer eens een Deen in de finale. Sindsdien altijd alleen maar Aziaten.
Ik ga niet speciaal ergens voor opstaan gewoon om alles live te kijken
Was wel een mooie finale
China moest de favoriet zijn als je de.commentator moet geloven maar in 2 games eraf

erka

Well-known member
Weer een Australiër die op Freddie lijkt en een andere heeft dezelfde kapper als Geert.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ze hadden hun snelste race van de dag moeten rijden. Ze rijden hun langzaamste tijd. Zonde hoor.

JMD

Well-known member
4e, goh. Die hadden we nog niet. Die start was wel wat traag.
Nummer 8, het record van Rio (10) zal er aan gaan...

Jammer. Start was idd zwak, meer dan 0,5 sec achter na 125m... Dat maak je in 1,5 ronde niet meer goed, ze haalden in de laatste halve baan er nog wel 0,2 af...
Dit is trouwens de laatste keer dat de teamsprint dames met 2 gereden wordt, het gaat net als bij de heren voortaan met 3 rijders en dus 3 rondes.

JMD

Well-known member
Nu hopen op een fout in de finale waardoor er een diskwalificatie komt, zoals GB overkwam in Londen...

JMD

Well-known member
Australië mag nu overrijden voor de ploegenachtervolging. Als zij zich plaatsen voor de 1/2 finale stoten ze GB eruit...

André

Well-known member
Nu toestelfinale vloer voor vrouwen
Amerikaanse Jade Carey nu hoogste score . Gisteren had ze het op sprong niet goed gedaan nu goede kans op goud

JMD

Well-known member
Nu toestelfinale vloer voor vrouwen
Amerikaanse Jade Carey nu hoogste score . Gisteren had ze het op sprong niet goed gedaan nu goede kans op goud
Nee, daar ging ze flink de mist in toen... Eerste sprong totaal verkloot.

Bovenaan