erka
Well-known member
Waren toch.badminton liefhebbers hier ?
Voor een damesdubbel kom ik mijn nest niet uit.
Vanmiddag de mannenenkelfinale met voor het eerst sinds 1996 weer eens een Deen in de finale. Sindsdien altijd alleen maar Aziaten.
Waren toch.badminton liefhebbers hier ?
Ik ga niet speciaal ergens voor opstaan gewoon om alles live te kijkenVoor een damesdubbel kom ik mijn nest niet uit.
Vanmiddag de mannenenkelfinale met voor het eerst sinds 1996 weer eens een Deen in de finale. Sindsdien altijd alleen maar Aziaten.
Ik heb vannacht alle atletieknummers gekeken, maar ben om half 8 weer een tukkie gaan doen toen bleek dat de medalrace van het zeilen niet doorging.Waar is Jamel eigenlijk vandaag?
Nummer 8, het record van Rio (10) zal er aan gaan...4e, goh. Die hadden we nog niet. Die start was wel wat traag.
Nu hopen op een fout in de finale waardoor er een diskwalificatie komt, zoals GB overkwam in Londen...
Jep. Werd nog spannend... Ook daar in een halve ronde meer dan 2/10e goed gemaakt.Nope. Cleane race. China wint.
Nee, daar ging ze flink de mist in toen... Eerste sprong totaal verkloot.Nu toestelfinale vloer voor vrouwen
Amerikaanse Jade Carey nu hoogste score . Gisteren had ze het op sprong niet goed gedaan nu goede kans op goud