erka
Well-known member
Klopt is heel knap.Top 8 Olympische spelen. Tweede keer voor Piek is gewoon heel knap in deze sport.
Klopt is heel knap.Top 8 Olympische spelen. Tweede keer voor Piek is gewoon heel knap in deze sport.
Kleine waarschuwing. We kunnen er ook géén pakken.Dat wordt dus niks bij de paarden als ik de commentator moet geloven.
Morgen kunnen we gewoon een stuk of 8 a 10 medailles pakken als ik het zo bekijk (6 roeifinales, tijdritten, judo, misschien nog 3x3 basketbal of boogschieten).
Boogschieten sowieso niet, is pas 1e en 2e ronde.Dat wordt dus niks bij de paarden als ik de commentator moet geloven.
Morgen kunnen we gewoon een stuk of 8 a 10 medailles pakken als ik het zo bekijk (6 roeifinales, tijdritten, judo, misschien nog 3x3 basketbal of boogschieten).
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat we er mogen geen pakken. Even corona en blessures daar gelaten.Kleine waarschuwing. We kunnen er ook géén pakken.
Oh absoluut. Maar bijvoorbeeld boogschieten, 3x3 en judo is het krachtsverschil zo klein. Tijdrit en roeien natuurlijk hele goede kansen.Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat we er mogen geen pakken. Even corona en blessures daar gelaten.
Op basis van dit toernooi liever tegen hen dan tegen Zweden.USA is 2e geworden in hun poule bij damesvoetbal. Als NL 1e wordt in haar poule dan spelen ze tegen USA in de kwartfinale...
En vandaag spelen ze gelijk tegen Australië. De Amerikaansen zijn niet zo in vorm.USA is 2e geworden in hun poule bij damesvoetbal. Als NL 1e wordt in haar poule dan spelen ze tegen USA in de kwartfinale...
Ik denk eigenlijk dat de kans dat beide Nederlandse wielerdames een medaille pakken groter is dan dat Dumoulin er eentje pakt.Boogschieten sowieso niet, is pas 1e en 2e ronde.
Weet niet of we in al die roeifinales zitten, maar daar moeten toch 2-3 medailles wel mogelijk zijn.
Tijdritten dan eigenlijk wel 1 medaille via de dames en dan misschien via Dumoulin
Judo zou 1 ook wel moeten
En ja, 3x3 blijft lastig.
Laten we nou van 5 medailles uitgaan, dat zou al top zijn.
Vannacht ga ik dus wel mijn bed uit voor het roeien en de tijdritten...
Boogschieten is morgen niet (althans niet de finales). 3x3 en judo eens, maar laten we voor die 3 nou eens 1 medaille voorspellen en dan nog 4 medailles bij roeien en wielrennen lijkt me toch wel mogelijk. Dan hebben we een topdag. Volgens mij hebben we nog nooit 5 medailles op 1 Olympische dag gehaald.Oh absoluut. Maar bijvoorbeeld boogschieten, 3x3 en judo is het krachtsverschil zo klein. Tijdrit en roeien natuurlijk hele goede kansen.
Laten we vooral hopen dat die superspread vlucht niet voor nog meer besmettingen bij de roeiers heeft gezorgd.Boogschieten is morgen niet (althans niet de finales). 3x3 en judo eens, maar laten we voor die 3 nou eens 1 medaille voorspellen en dan nog 4 medailles bij roeien en wielrennen lijkt me toch wel mogelijk. Dan hebben we een topdag. Volgens mij hebben we nog nooit 5 medailles op 1 Olympische dag gehaald.
Laat me je uit de droom helpen...Boogschieten is morgen niet (althans niet de finales). 3x3 en judo eens, maar laten we voor die 3 nou eens 1 medaille voorspellen en dan nog 4 medailles bij roeien en wielrennen lijkt me toch wel mogelijk. Dan hebben we een topdag. Volgens mij hebben we nog nooit 5 medailles op 1 Olympische dag gehaald.
Verrassend, de Japanse judoka wint goud...
Als ik me rijk zou rekenen zou ik op 10 medailles inzetten...Reken jezelf nou niet zo rijk. Voor hetzelfde geld heeft de totale isolatie van de roeiers door die coronashit een ontzettend negatief effect.