Algemene prestaties in Tokyo

D

Deleted member 2709

Guest
Dat wordt dus niks bij de paarden als ik de commentator moet geloven.

Morgen kunnen we gewoon een stuk of 8 a 10 medailles pakken als ik het zo bekijk (6 roeifinales, tijdritten, judo, misschien nog 3x3 basketbal of boogschieten).

JMD

Well-known member
Dat wordt dus niks bij de paarden als ik de commentator moet geloven.

Morgen kunnen we gewoon een stuk of 8 a 10 medailles pakken als ik het zo bekijk (6 roeifinales, tijdritten, judo, misschien nog 3x3 basketbal of boogschieten).
Boogschieten sowieso niet, is pas 1e en 2e ronde.

Weet niet of we in al die roeifinales zitten, maar daar moeten toch 2-3 medailles wel mogelijk zijn.
Tijdritten dan eigenlijk wel 1 medaille via de dames en dan misschien via Dumoulin
Judo zou 1 ook wel moeten
En ja, 3x3 blijft lastig.

Laten we nou van 5 medailles uitgaan, dat zou al top zijn.
Vannacht ga ik dus wel mijn bed uit voor het roeien en de tijdritten...

JMD

Well-known member
USA is 2e geworden in hun poule bij damesvoetbal. Als NL 1e wordt in haar poule dan spelen ze tegen USA in de kwartfinale...

Reinoud

Well-known member
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat we er mogen geen pakken. Even corona en blessures daar gelaten.
Oh absoluut. Maar bijvoorbeeld boogschieten, 3x3 en judo is het krachtsverschil zo klein. Tijdrit en roeien natuurlijk hele goede kansen.

D

Deleted member 2709

Guest
Boogschieten sowieso niet, is pas 1e en 2e ronde.

Weet niet of we in al die roeifinales zitten, maar daar moeten toch 2-3 medailles wel mogelijk zijn.
Tijdritten dan eigenlijk wel 1 medaille via de dames en dan misschien via Dumoulin
Judo zou 1 ook wel moeten
En ja, 3x3 blijft lastig.

Laten we nou van 5 medailles uitgaan, dat zou al top zijn.
Vannacht ga ik dus wel mijn bed uit voor het roeien en de tijdritten...
Ik denk eigenlijk dat de kans dat beide Nederlandse wielerdames een medaille pakken groter is dan dat Dumoulin er eentje pakt.

Goud ligt een beetje er aan of de Amerikaanse Dygert helemaal top is, dat is op papier de enige die beter is maar een zware blessure gehad. Maar je hebt vast wel wat types die het hele seizoen in dienst hebben gesteld van deze ene dag (de Zwitserse vrees ik een beetje wat dat betreft).
De Oostenrijkse doet in ieder geval niet mee :)

JMD

Well-known member
Oh absoluut. Maar bijvoorbeeld boogschieten, 3x3 en judo is het krachtsverschil zo klein. Tijdrit en roeien natuurlijk hele goede kansen.
Boogschieten is morgen niet (althans niet de finales). 3x3 en judo eens, maar laten we voor die 3 nou eens 1 medaille voorspellen en dan nog 4 medailles bij roeien en wielrennen lijkt me toch wel mogelijk. Dan hebben we een topdag. Volgens mij hebben we nog nooit 5 medailles op 1 Olympische dag gehaald.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Boogschieten is morgen niet (althans niet de finales). 3x3 en judo eens, maar laten we voor die 3 nou eens 1 medaille voorspellen en dan nog 4 medailles bij roeien en wielrennen lijkt me toch wel mogelijk. Dan hebben we een topdag. Volgens mij hebben we nog nooit 5 medailles op 1 Olympische dag gehaald.
Laten we vooral hopen dat die superspread vlucht niet voor nog meer besmettingen bij de roeiers heeft gezorgd.

Mario

Well-known member
Laat me je uit de droom helpen...

erka

Well-known member
Reken jezelf nou niet zo rijk. Voor hetzelfde geld heeft de totale isolatie van de roeiers door die coronashit een ontzettend negatief effect.

Bovenaan