Maar waarom lukt het Franssen dan niet die strafjes bij die Italiaanse aan te smeren? Het was idd zo passief van Franssen, heb geen aanval van haar gezien.Soort catenaccio van Centranacchio, steeds naar de grond en tegenstander strafjes aansmeren.
Inderdaad. Ben ik ook wel benieuwd naar. En of hij bv ook tegen PSV mag spelen als die met Zahavi spelen.Volledig off topic, maar ik vraag mij toch af hoe dat met Jahanbakhsh en onze Israëlische reservedoelman moet. Eerder mocht hij geloof ik al niet namens AZ tegen een Israëlische ploeg voetballen, maar nu deelt hij zelfs de kleedkamer met een voetballer uit Israël.
Volgens de berekening van de commentator ook. Nederland later vanmiddag tegen Rusland in de kwartfinale.Volgens mijn berekeningen is België nu 2e geworden
Piek/Seinen lijken ook te gaan verliezen, ze worden dus 2e in de groep.
Oke. Ben benieuwd wie ze nu tegenkomen, want omdat ze 2e zijn geworden zal dat een sterke zijn...Maar ze gaan toch door en die tegenstanders behoren tot de topfavorieten en dat zijn Piek/Seinen niet. Dus niet heel erg.
En 1 minuut later houdgreep, de Oostenrijker wint "eenvoudig" dus.De Oostenrijkse judoka gooide na 11 sec de Duitser al op zijn rug, ippon. Maar via de videoref wordt dat gecorrigeerd: wazari
Ja Chinezen of Indonesiërs of andere Japanners. Dat wordt kansloos.Oke. Ben benieuwd wie ze nu tegenkomen, want omdat ze 2e zijn geworden zal dat een sterke zijn...