Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Soort catenaccio van Centranacchio, steeds naar de grond en tegenstander strafjes aansmeren.
Maar waarom lukt het Franssen dan niet die strafjes bij die Italiaanse aan te smeren? Het was idd zo passief van Franssen, heb geen aanval van haar gezien.

D

Deleted member 2709

Guest
Nou, eerstvolgende medaillekansen zijn het in het roeien vannacht dat vandaag had moeten zijn.

Gezien deze OS zullen er wel wat roeiers die vandaag goud zouden hebben gepakt morgen opeens Corona hebben.

Max

Administrator
Forumleiding
Volledig off topic, maar ik vraag mij toch af hoe dat met Jahanbakhsh en onze Israëlische reservedoelman moet. Eerder mocht hij geloof ik al niet namens AZ tegen een Israëlische ploeg voetballen, maar nu deelt hij zelfs de kleedkamer met een voetballer uit Israël.

JMD

Well-known member
Volledig off topic, maar ik vraag mij toch af hoe dat met Jahanbakhsh en onze Israëlische reservedoelman moet. Eerder mocht hij geloof ik al niet namens AZ tegen een Israëlische ploeg voetballen, maar nu deelt hij zelfs de kleedkamer met een voetballer uit Israël.
Inderdaad. Ben ik ook wel benieuwd naar. En of hij bv ook tegen PSV mag spelen als die met Zahavi spelen.

JMD

Well-known member
NL lijkt te gaan verliezen van Letland en zal dus naw later vandaag kwartfinale moeten spelen.

Reinoud

Well-known member
België kwalificeert zich dus voor de 1/2 finale. Je moet hopen dat je die tegenkomt in de halve. Maar verwacht dat NL tegen Servië uitkomt. Brons (hoogst) haalbaar m.i. Al is NL niet kansloos tegen de Serven en Letten maar die zijn/blijven in mijn ogen de favoriet.

JMD

Well-known member
NL om 14.20 kwartfinale tegen Rusland idd, daarna wacht morgen bij winst Servië

De Française waarvan Franssen verloor wint goud

JMD

Well-known member
Maar ze gaan toch door en die tegenstanders behoren tot de topfavorieten en dat zijn Piek/Seinen niet. Dus niet heel erg.
Oke. Ben benieuwd wie ze nu tegenkomen, want omdat ze 2e zijn geworden zal dat een sterke zijn...

De Oostenrijkse judoka gooide na 11 sec de Duitser al op zijn rug, ippon. Maar via de videoref wordt dat gecorrigeerd: wazari

D

Deleted member 2709

Guest
Oja, paarddansen is ook nog vandaag. Hup hup NL

Geen verstand van, maar ik vind het lelijk dat het paard 1 hoef heeft met een andere kleur, ik zou strafpunten geven.

Bovenaan