Reinoud
Well-known member
Hij heeft zijn PR verbeterd, zonde dat het niet voldoende was voor de halve finalePijnenburg uitgeschakeld, 48.43 was nodig
Hij heeft zijn PR verbeterd, zonde dat het niet voldoende was voor de halve finalePijnenburg uitgeschakeld, 48.43 was nodig
Mwah, ook dan nog niet hoor. Daar is de tafeltennistegenstand echt te groot voor. Als ze deze wint staat ze in de kwartfinale, dat is sinds Vriesekoop in 1988 niet meer voorgekomen. Dat zou dus al een topprestatie zijn.Als ze wint dan wordt dit er trouwens weer eentje waar we op een medaille gaan hopen, maar ze er uiteindelijk net naast grijpt.
Als ik me rijk zou rekenen zou ik op 10 medailles inzetten...
Kamminga in de series maar 15/100e boven het OR. Zat tot 150m zelfs onder het WR.
Corbeau valt tegen en gaat de 1/2 finale niet halen
Sterker nog, hij zwemt dik de snelste tijd, samen met die Australiër.Kamminga zwemt even een prima serie op de 200 school, niet echt zijn afstand maar die gaat gewoon nog een finale zwemmen.
Goed bezig!Even een snelle wikipedia analyse van de roeifinales.
02.18 uur: FINALE W2x dubbeltwee(v), finale A,B, met Lisa Scheenaard en Roos de Jong
Nieuw Zeeland en Roemenië normaal te sterk, maar Nederland favoriet voor brons
02.30 uur: FINALE M2x dubbeltwee (m), finale A,B, met Melvin Twellaar en Stef Broenink
Lijkt een tweestrijd met Frankrijk te worden om goud/zilver.
02.50 uur: FINALE W4- vierzonder (v), met Ellen Hogerwerf, Karolien Florijn, Veronique Meester, Ymkje Clevering
Goud is vrijwel zeker voor Australië, daarachter 3/4 landen dicht bij elkaar met Nederland als licht favoriet op zilver
03.10 uur: FINALE M4- vierzonder (m), finales A,B, evt. met Boudewijn Roëll, Jan van der Bij, Nelson Ritsema, Sander de Graaf
Plaatsten zich via de herkansingen, medaille lijkt onwaarschijnlijk.
03.30 uur, FINALE M4x dubbelvier (m), met Abe Wiersma, Dirk Uittenbogaard, Koen Metsemakers, Tone Wieten
Nederland de topfavoriet, maar verloren van Italië op het EK en die waren ook iets sneller in de andere heats evenals Polen
Klinkt als het recept voor een nieuwe teleurstelling...
03.50 uur, FINALE W4x dubbelvier (m), met Inge Janssen, Laila Youssifou, Nicole Beukers, Olivia van Rooijen
Goud vrijwel zeker voor China, daarachter 4 landen dicht bij elkaar met Duitsland als licht favoriet en Nederland, Polen en Italië voor brons (misschien zilver)
Ja, knap zeg. Ongelofelijk. Die is me toch een potje in vorm.Sterker nog, hij zwemt dik de snelste tijd, samen met die Australiër.
Ja. Alleen bij 400m, 800m en 1500m vrij en de estafettes direct naar de finale.Oh, heb je daar ook nog HF? Jammer eigenlijk, hij had met deze tijd direct de finale ook gehaald.
Johan Kenkhuis was net de op radio om te analyseren en die gaf voor die race al aan dat Kamminga gewoon medaillekansen heeft en dat er (i.t.t. bij de 100m) geen overduidelijke favoriet is.Ja, knap zeg. Ongelofelijk. Die is me toch een potje in vorm.
Ja, echt hè! Denk dat er nog wel een paar op halve kracht hebben gezwommen, dus dat wordt lastig voor een medaille. Maar je weet het nooit! Als hij de race van zijn leven kan zwemmen in de finale dan zit er misschien wel iets moois in.Ja, knap zeg. Ongelofelijk. Die is me toch een potje in vorm.