Reinoud
Well-known member
8-3 achter tegen de Russen.
Zou heel zuur zijn. Nederlaag tegen de Belgen kost je een rechtstreekse plek bij de laatste vier.
8-3 achter tegen de Russen.
Enkelproblemen lees ik...Biles teruggetrokken wegens mentale problemen
Klote van die slechte start. Nederland is nu veel beter.
Zou heel zuur zijn. Nederlaag tegen de Belgen kost je een rechtstreekse plek bij de laatste vier.
Amerikaanse media hebben het over mental problems.Enkelproblemen lees ik...
De Amerikaanse turnbond niet...Amerikaanse media hebben het over mental problems.
Klote van die slechte start. Nederland is nu veel beter.
Rusland zwak op balk, Amerika beter, gat wordt flink kleiner.Rusland 88,498
VS 85.998
Lijkt al klaar
Ik vind het ook echt super zonde. Het zit al heel het toernooi heel dicht bij elkaar. En na die nipte nederlaag tegen Servië, viel het de wedstrijden erna steeds net onze kant op. Tot die wedstrijd tegen de Belgen. Vandaag twee keer onnodig verloren. Zeker tegen de Russen was het onnodig. Slechts één tweepunter, drie gemiste vrije worpen. Dat doet je gewoon de das om.Baal echt van die 3x3. Vanaf eerste kwalificatie toernooi nu aan het volgen. Vind het heel tof om te volgen en ze hebben zich heel knap via USA en Frankrijk geplaatst. Uiteindelijk vandaag twee keer verloren na twee keer een slechte start.
Blijft vooral de nederlaag tegen de Belgen hangen. Na vijf seconden met drie man verder. Heel zuur in over time verloren.