Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Amerikaanse valt bij de vloeroefening... En even ervoor leek ze ook met de voet buiten de mat te komen.

erka

Well-known member
Hockeymannen blijft wankel. Die gaan er straks tegen de eerste de beste sterke ploeg direct af.

Friesland

Well-known member
Baal echt van die 3x3. Vanaf eerste kwalificatie toernooi nu aan het volgen. Vind het heel tof om te volgen en ze hebben zich heel knap via USA en Frankrijk geplaatst. Uiteindelijk vandaag twee keer verloren na twee keer een slechte start.

Blijft vooral de nederlaag tegen de Belgen hangen. Na vijf seconden met drie man verder. Heel zuur in over time verloren.
Tegen Rusland leek het een slechte start, maar tegen Letland had ik het gevoel dat het van begin tot eind allemaal niet niet lukte.
Cruciaal was volgens mij de ongelukkige nederlaag tegen België, met een zege in die partij zou je tweede zijn geworden en twee kansen op eremetaal hebben gehad.

JMD

Well-known member
Rusland zwak op balk, Amerika beter, gat wordt flink kleiner.
Het gat is nog 0,8 pt in het voordeel van Rusland. Nu beide landen op de vloer. Italië lijkt goed te zijn voor brons, maar moet wel naar balk, wat standaard het lastigst is/.
En Italië redt het idd niet op de balk en wordt nog ingehaald door Groot Brittannië.
Rusland kampioen bij de turndames, Amerika voor het eerst sinds 2008 geen Olympisch turnkampioen als land, en die waren de gedoodverfde favoriet.

JMD

Well-known member
De Britse dames gingen als 6e de finale in, de Italiaansen als 7e. Worden 3e en 4e...

JMD

Well-known member
Voetbaldames weer een tegengoal...
USA zal best uit vorm zijn, maar ik vrees dat die het op deze manier gaan winnen van de Oranjedames.

JMD

Well-known member
Wow!!! Als AMerika bij softbal nog goud wint (ze hebben nog 1 slagbeurt) mag het de Amerikaanse bedanken die een zekere homerun nog net boven het hek vandaan haalt... Anders was het 4-0 geweest, nu 'slechts' 2-0...

Bovenaan