Dat verwacht ik ook inderdaad.Hockeymannen blijft wankel. Die gaan er straks tegen de eerste de beste sterke ploeg direct af.
Jep. Werden 3e in Rio. Nu tegen Brazilianen, waarvan 1 van de 2 Olympisch kampioen is van Rio.Die gaan wel goed
Tegen Rusland leek het een slechte start, maar tegen Letland had ik het gevoel dat het van begin tot eind allemaal niet niet lukte.Baal echt van die 3x3. Vanaf eerste kwalificatie toernooi nu aan het volgen. Vind het heel tof om te volgen en ze hebben zich heel knap via USA en Frankrijk geplaatst. Uiteindelijk vandaag twee keer verloren na twee keer een slechte start.
Blijft vooral de nederlaag tegen de Belgen hangen. Na vijf seconden met drie man verder. Heel zuur in over time verloren.
Is dat nog de groepsfase?Jep. Werden 3e in Rio. Nu tegen Brazilianen, waarvan 1 van de 2 Olympisch kampioen is van Rio.
Ja klopt. Dat duel tegen die Brazilianen ook.Is dat nog de groepsfase?
Ok, thanks!J
Ja klopt. Dat duel tegen die Brazilianen ook.
En Italië redt het idd niet op de balk en wordt nog ingehaald door Groot Brittannië.Rusland zwak op balk, Amerika beter, gat wordt flink kleiner.
Het gat is nog 0,8 pt in het voordeel van Rusland. Nu beide landen op de vloer. Italië lijkt goed te zijn voor brons, maar moet wel naar balk, wat standaard het lastigst is/.
Aanvallend is het wel echt heel sterk hoor. 6-2 inmiddels.Voetbaldames weer een tegengoal...
USA zal best uit vorm zijn, maar ik vrees dat die het op deze manier gaan winnen van de Oranjedames.
Jazeker, maar met alle respect wel tegen China (en Zambia). Ze zullen er tegen de VS niet zo makkelijk doorheen kunnen.Aanvallend is het wel echt heel sterk hoor. 6-2 inmiddels.
7-2 bedoel ik.Aanvallend is het wel echt heel sterk hoor. 6-2 inmiddels.