Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
Dat zijn mooie dingen!
Ik heb dat verhaal van hem gelezen. Echt ongelofelijk. Hij moest dus verliezen om te voorkomen dat hij samen met een Israeli op het podium kwam te staan. Hij hoefde niet eens rechtstreeks tegen hem. Vervolgens gevlucht naar Duitsland omdat Iran zijn familie bedreigde, daar kwam hij die Israelier ook weer tegen en die zijn vervolgens dikke vrienden geworden. Daarna naar Mongolië gegaan en nu dus weer op de OS
Iran probeert sinds zijn vlucht hem het leven onmogelijk te maken en steeds via rechtzaken ook dat hij niet meer mag judo-en, maar Iran verliest dat elke keer.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik heb dat verhaal van hem gelezen. Echt ongelofelijk. Hij moest dus verliezen om te voorkomen dat hij samen met een Israeli op het podium kwam te staan. Hij hoefde niet eens rechtstreeks tegen hem. Vervolgens gevlucht naar Duitsland omdat Iran zijn familie bedreigde, daar kwam hij die Israelier ook weer tegen en die zijn vervolgens dikke vrienden geworden. Daarna naar Mongolië gegaan en nu dus weer op de OS
Iran probeert sinds zijn vlucht hem het leven onmogelijk te maken en steeds via rechtzaken ook dat hij niet meer mag judo-en, maar Iran verliest dat elke keer.
Wauw. Heb er geen woorden voor, zoiets.

JMD

Well-known member
ALs je dit leest, wordt het dan niet eens tijd de Iraanse judobond gewoon voorlopig te schorsen?

Ik kan alleen niet uit je verhaal opmaken of hij daadwerkelijk die wedstrijd die hij moest verliezen verloor.

zwammy

Well-known member
Tsja. Mooi dat hij in ieder geval naar de mens kan kijken ipv zich in te laten met de indoctrinatie in die landen.

JMD

Well-known member
Japanse man de finale in. De Japanse dame verloor al eerder vandaag, wat de eerste keer is dat Japanse judo geen podium haalt.

JMD

Well-known member
Ik weet niet veel van schermen, maar dat Estland in de finale van de damesteamdegenwedstrijd staat durf ik toch wel een grote verrassing te noemen

D

Deleted member 2709

Guest
Als je niet vast hebt kun je niet gooien, Cruyffiaans commentaar.

D

Deleted member 2709

Guest
Soort catenaccio van Centranacchio, steeds naar de grond en tegenstander strafjes aansmeren.

erka

Well-known member
Ja, dat dacht ik al wel. Dit ging nergens heen en die scheids had al aantal keren gedreigd met de 3e straf. Was gewoon het wachten op.

erka

Well-known member
Die Italiaanse had inderdaad een gemene taktiek. Steeds als eerste beginnen en dan naar de grond. Maar ja, dan moet je daar maar iets tegen doen denk ik dan.

Bovenaan