Dat zijn mooie dingen!De Iraniër die nu voor Mongolië uitkomt na gevlucht te zijn naar Duitsland omdat hij opzettelijk moest verliezen van de Iraanse regering, staat nu in de finale
Dat zijn mooie dingen!De Iraniër die nu voor Mongolië uitkomt na gevlucht te zijn naar Duitsland omdat hij opzettelijk moest verliezen van de Iraanse regering, staat nu in de finale
Ik heb dat verhaal van hem gelezen. Echt ongelofelijk. Hij moest dus verliezen om te voorkomen dat hij samen met een Israeli op het podium kwam te staan. Hij hoefde niet eens rechtstreeks tegen hem. Vervolgens gevlucht naar Duitsland omdat Iran zijn familie bedreigde, daar kwam hij die Israelier ook weer tegen en die zijn vervolgens dikke vrienden geworden. Daarna naar Mongolië gegaan en nu dus weer op de OSDat zijn mooie dingen!
Wauw. Heb er geen woorden voor, zoiets.Ik heb dat verhaal van hem gelezen. Echt ongelofelijk. Hij moest dus verliezen om te voorkomen dat hij samen met een Israeli op het podium kwam te staan. Hij hoefde niet eens rechtstreeks tegen hem. Vervolgens gevlucht naar Duitsland omdat Iran zijn familie bedreigde, daar kwam hij die Israelier ook weer tegen en die zijn vervolgens dikke vrienden geworden. Daarna naar Mongolië gegaan en nu dus weer op de OS
Iran probeert sinds zijn vlucht hem het leven onmogelijk te maken en steeds via rechtzaken ook dat hij niet meer mag judo-en, maar Iran verliest dat elke keer.
ALs je dit leest, wordt het dan niet eens tijd de Iraanse judobond gewoon voorlopig te schorsen?Ik heb dat verhaal van hem gelezen. Echt ongelofelijk. Hij moest dus verliezen om te voorkomen dat hij samen met een Israeli op het podium kwam te staan. Hij hoefde niet eens rechtstreeks tegen hem. Vervolgens gevlucht naar Duitsland omdat Iran zijn familie bedreigde, daar kwam hij die Israelier ook weer tegen en die zijn vervolgens dikke vrienden geworden. Daarna naar Mongolië gegaan en nu dus weer op de OS
Iran probeert sinds zijn vlucht hem het leven onmogelijk te maken en steeds via rechtzaken ook dat hij niet meer mag judo-en, maar Iran verliest dat elke keer.
Met de oude regels was dit geen discussie. Ik weet niet of ik heel enthousiast ben over die nieuwe manier van scoren.Oeee, de Belg verliest, door een tamelijk dubieus punt.
Slim van haar, maar frustrerend om naar te kijken.Soort catenaccio van Centranacchio, steeds naar de grond en tegenstander strafjes aansmeren.