Mario
Well-known member
En uiteraard de wereldtitel in Qatar.Februari 2022 gaan we idd medailles oogsten.
En uiteraard de wereldtitel in Qatar.Februari 2022 gaan we idd medailles oogsten.
Echt ongelooflijk. De hele dag rijden er 3 voorop, dan tel je toch? Kijk zijn er nou 10 weg dan kan ik me voorstellen dat je er eentje mist, maar met 3???Vd Breggen bevestigd dus dat ze inderdaad niet wisten dat er nog eentje weg was nadat ze de Poolse en Israëlische terug pakten.
En uiteraard de wereldtitel in Qatar.
WK Korfbal in Qatar?En uiteraard de wereldtitel in Qatar.
Volgens mij waren er zes of zeven weg, maar de meesten waren al eerder teruggepakt.Echt ongelooflijk. De hele dag rijden er 3 voorop, dan tel je toch? Kijk zijn er nou 10 weg dan kan ik me voorstellen dat je er eentje mist, maar met 3???
De kopgroep bestond oorspronkelijk uit vijf rensters, ook nog een Zuid Afrikaanse en NamibischeVolgens mij waren er zes of zeven weg, maar de meesten waren al eerder teruggepakt.
Oke, dat kan, niet gezien. Maar vanaf 100km te gaan (toen ik voor het eerst keek) waren er 3 weg... Dan heb je dus tijd zat om je te laten informeren hoeveel er weg zijn.Volgens mij waren er zes of zeven weg, maar de meesten waren al eerder teruggepakt.
Eens. Ze wisten dus niet precies hoeveel er weg waren. Ze hebben ze 11 minuten laten rijden op een koers van 137km zonder grote cols. En ze weten niet precies wie Kiesenhofer is. Je kunt wel de beste zijn, maar dan nog moet je jezelf wel in de positie brengen om te winnen. Amateuristisch gedaan, wat denk ik met name de begeleiding aan te rekenen valt.Oke, dat kan, niet gezien. Maar vanaf 100km te gaan (toen ik voor het eerst keek) waren er 3 weg... Dan heb je dus tijd zat om je te laten informeren hoeveel er weg zijn.
Ook tegenstrijdige berichten van de dames. De ene dame zegt dat ze Kiesenhofer niet kenden, de andere dat Kiesenhofer 'in het rechterrijtje' zat (ze hadden hun tegenstandsters ingedeeld in 'mogen niet wegrijden' en 'mogen wel wegrijden' begreep ik)Eens. Ze wisten dus niet precies hoeveel er weg waren. Ze hebben ze 11 minuten laten rijden op een koers van 137km zonder grote cols. En ze weten niet precies wie Kiesenhofer is. Je kunt wel de beste zijn, maar dan nog moet je jezelf wel in de positie brengen om te winnen. Amateuristisch gedaan, wat denk ik met name de begeleiding aan te rekenen valt.
Vanuit alle kanten wordt gezegd dat er geen communicatie was. Een van de Britse rensters heeft zelfs van Vleuten gefeliciteerd.Oke, dat kan, niet gezien. Maar vanaf 100km te gaan (toen ik voor het eerst keek) waren er 3 weg... Dan heb je dus tijd zat om je te laten informeren hoeveel er weg zijn.
Ik hoor op de radio dat de coach van NL (die dus in de auto zat) het wel wist...Vanuit alle kanten wordt gezegd dat er geen communicatie was. Een van de Britse rensters heeft zelfs van Vleuten gefeliciteerd.
Dit was echt een enorme blunder van de organisatie.
En rijdt die coach dan een ANWB-route of praat die soms ook nog met de renners?Ik hoor op de radio dat de coach van NL (die dus in de auto zat) het wel wist...
Gunnewijk geeft aan dat er geen communicatie mogelijk was met de rensters vanaf de auto en dat het vanaf de zijkant ook niet lukte.En rijdt die coach dan een ANWB-route of praat die soms ook nog met de renners?
Dat is echt onzin.Gunnewijk geeft aan dat er geen communicatie mogelijk was met de rensters vanaf de auto en dat het vanaf de zijkant ook niet lukte.
Bij een Tourrit had je gelijk gehad, maar een km of 20 voor de finish reden ze al over start/finish. Op een circuit. Daar lukt het F1-teams om aan rijders met >300 km/u info te geven via borden, maar op diezelfde plek kan niet aan wielrensters doorgegeven worden hoe het er voor staat. Zoiets als: Annemiek er zitten er nog 3 voor je ofzo?Gunnewijk geeft aan dat er geen communicatie mogelijk was met de rensters vanaf de auto en dat het vanaf de zijkant ook niet lukte.
Er zijn zoveel rensters en landen die dit zeggen. Waarom zouden we er dan aan twijfelen?Bij een Tourrit had je gelijk gehad, maar een km of 20 voor de finish reden ze al over start/finish. Op een circuit. Daar lukt het F1-teams om aan rijders met >300 km/u info te geven via borden, maar op diezelfde plek kan niet aan wielrensters doorgegeven worden hoe het er voor staat. Zoiets als: Annemiek er zitten er nog 3 voor je ofzo?