Ik neem aan dat ze in de auto toch gewoon internet hebben?? Dan zoek je toch desnoods de gegevens op via internet, of je kijkt even naar de beelden? Want op beeld is constant het tijdsverschil te zien geweest.Er zijn zoveel rensters en landen die dit zeggen. Waarom zouden we er dan aan twijfelen?
Inderdaad.Overigens denk ik niet dat het iets had uitgemaakt die laatste 20km als ze het wel hadden geweten. De Oostenrijkse had sowieso wel gewonnen op dat moment.
Op die screenshot die ik op de vorige pagina plaatste zie je het moment dat Van Vleuten terugkomt van haar val en minutenlang naast de auto reed en in gesprek was met de bondscoach. Toen was het gat 9 minuten, met nog ruim 60km te gaan. Dat was het moment dat ze vol in de achtervolging hadden moeten gaan. In plaats daarvan gingen ze om de beurt demarreren, waarna Van Vleuten er uiteindelijk in d'r eentje een tijd tussen heeft gereden.Overigens denk ik niet dat het iets had uitgemaakt die laatste 20km als ze het wel hadden geweten. De Oostenrijkse had sowieso wel gewonnen op dat moment.
Het laatste moment waarop het goud nog te redden was, was vlak na de klim toen van Vleuten nog eerst een km of 10 alleen heeft gereden en niet dichter bij kwam, terwijl in het peloton niet echt gekoerst werd op dat moment. Op dat moment had van Vleuten zich in kunnen laten rekenen of had er een andere Nederlandse met een groepje naartoe moeten proberen te springen.
Of er nu 2 of 3 voorop reden, de beslissing om te proberen met een eenling een gat van 7 minuten dicht te rijden was gewoon waanzin. Overschatting van zichzelf en de zwaarte van het parcours.
Even afwachten of het genoeg is voor de finale.Goeie race van Toussaint!
Eerst halve finale maarEven afwachten of het genoeg is voor de finale.
Klopt. Dat zou ze moeten redden.Volgens mij moet ze eerst bij de 16 komen voor halve finale op 100m.
Oeps, hahaha. Dat redt ze dan wel ja.Eerst halve finale maar