Algemene prestaties in Tokyo

Jamel

Administrator
Forumleiding
Break voor Nederland op 5-5! Best lekker dat die Mladenovic echt niet kan serveren.
 

erka

Well-known member
Had de Fransman al paar keer eerder verslagen, dus ik zou zeggen gemiste kans op meer.

Ik dacht, ik zoek eens even de carriere van Bas Verwijlen op. Hij heeft op 2 WK's medailles gehaald, in 2005 en 2011. Daarna niet meer. Op EK ook 1x medaille, eveneens in 2011. Hij wint af en toe nog een Worldcup één keer per jaar en op basis daarvan haalt hij doorgaans de OS. Inmiddels al 37. Volstrekt onrealistisch om een medaille te verwachten.
 

Mommiej

Well-known member
Ik dacht, ik zoek eens even de carriere van Bas Verwijlen op. Hij heeft op 2 WK's medailles gehaald, in 2005 en 2011. Daarna niet meer. Op EK ook 1x medaille, eveneens in 2011. Hij wint af en toe nog een Worldcup één keer per jaar en op basis daarvan haalt hij doorgaans de OS. Inmiddels al 37. Volstrekt onrealistisch om een medaille te verwachten.
Die Fransman haalt laatste 5 jaar op alle toernooien samen misschien 1 of 2x per jaar een kwartfinale. Dan mocht hij al blij wezen. Finale dus ook VOLSTREKT ONREALISTISCH te verwachten.
 

JMD

Well-known member
Denk dat niemand verwacht had dat Verwijlen een medaille zou halen... Was sowieso verbaasd dat die nog weer een keer meedeed.
 
  • Leuk
Waarderingen: erka

Mommiej

Well-known member
Denk dat niemand verwacht had dat Verwijlen een medaille zou halen... Was sowieso verbaasd dat die nog weer een keer meedeed.
Die had ik inderdaad ook niet verwacht, maar die resultaten van Verwijlen laatste jaren zijn dus geen enkele reden om aan te nemen dat hij zou verliezen van die Fransman en dat dat daarom volstrekt normaal was.
 

Reinoud

Well-known member
Was als 7e geplaatst dacht ik. Volgens mij waren vooral in Londen de verwachtingen wel hoog. Toch behoorde hij echt tot de wereldtop.

Verder wel een sport waar het dicht bij elkaar ligt en het toernooi op een dag wordt gespeeld. Net als bijvoorbeeld judo kan je met een goede dag ver komen. Zie die Fransman maar ook de Nederlandse judoka die 5e werd.
 
Bovenaan