Ai, beetje pech dus met de loting.Die Fransman van wie Verwijlen verloor staat in de schermfinale
Ai, beetje pech dus met de loting.Die Fransman van wie Verwijlen verloor staat in de schermfinale
Haalt halve finale ook niet met nog 1 heat te gaanTes Schouten valt wel heel erg tegen.
Had de Fransman al paar keer eerder verslagen, dus ik zou zeggen gemiste kans op meer.Ai, beetje pech dus met de loting.
De stream daarvan doet het niet maar in het beslissende deel van de set schakelt Eurosport even naar een samenvatting van het judo. Waar geen Nederlander bij zit...Het loopt weer op service bij Bertens/Schuurs
Had de Fransman al paar keer eerder verslagen, dus ik zou zeggen gemiste kans op meer.
Die Fransman haalt laatste 5 jaar op alle toernooien samen misschien 1 of 2x per jaar een kwartfinale. Dan mocht hij al blij wezen. Finale dus ook VOLSTREKT ONREALISTISCH te verwachten.Ik dacht, ik zoek eens even de carriere van Bas Verwijlen op. Hij heeft op 2 WK's medailles gehaald, in 2005 en 2011. Daarna niet meer. Op EK ook 1x medaille, eveneens in 2011. Hij wint af en toe nog een Worldcup één keer per jaar en op basis daarvan haalt hij doorgaans de OS. Inmiddels al 37. Volstrekt onrealistisch om een medaille te verwachten.
Die had ik inderdaad ook niet verwacht, maar die resultaten van Verwijlen laatste jaren zijn dus geen enkele reden om aan te nemen dat hij zou verliezen van die Fransman en dat dat daarom volstrekt normaal was.Denk dat niemand verwacht had dat Verwijlen een medaille zou halen... Was sowieso verbaasd dat die nog weer een keer meedeed.