Bestaat niet meer
Well-known member
12e op bijna seconde van de nr.8, zitten dus even ver van finale af dan de vrouwen vannacht van een bronzen medaille af zatenEstafetteheren (4x100 vrij) niet naar de finale.
12e op bijna seconde van de nr.8, zitten dus even ver van finale af dan de vrouwen vannacht van een bronzen medaille af zatenEstafetteheren (4x100 vrij) niet naar de finale.
Klopt. Maar er was ook niet verwacht dat ze de finale zouden halen, kwamen als 13e het toernooi binnen.12e op bijna seconde van de nr.8, zitten dus even ver van finale af dan de vrouwen vannacht van een bronzen medaille af zaten
Die Fransman haalt laatste 5 jaar op alle toernooien samen misschien 1 of 2x per jaar een kwartfinale. Dan mocht hij al blij wezen. Finale dus ook VOLSTREKT ONREALISTISCH te verwachten.
Hun sport was in Nederland al kapot gemaakt lees ik in haar interview...Ik blijf het typisch vinden dat Sanne Wever het altijd over Vincent heeft als ze het heeft over haar vader.
Ik zou dat ook nooit doen met mijn ouders, maar er zijn zeker kinderen die dat doen, zeker als ze ouder worden.Ik blijf het typisch vinden dat Sanne Wever het altijd over Vincent heeft als ze het heeft over haar vader.
Een verlies van Schuurs/Bertens zou in de lijn van de dag passen. Laten ze dan alsnog maar voor succes zorgen! Go Kiki en Demi!Wat gister zo mooi begon, krijgt vandaag vooralsnog geen vervolg. Zware dag voor TeamNL.