Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
12e op bijna seconde van de nr.8, zitten dus even ver van finale af dan de vrouwen vannacht van een bronzen medaille af zaten
Klopt. Maar er was ook niet verwacht dat ze de finale zouden halen, kwamen als 13e het toernooi binnen.
 

JMD

Well-known member
In set 2 loopt het nog op service.

Overigens is er geen eventuele 3e set, dan zal er een matchtiebreak gespeeld worden. Dat is een tiebreak, maar dan tot 10 (en 2 punten verschil)
 

Mommiej

Well-known member
Dat kan nadelig zijn, Garcia eerder vandaag al 3 uur op de baan gestaan in verloren enkelspelwedstrijd.
 

Mommiej

Well-known member
Bij het turnen liggen er 8 vrouwen op schema om boven Wevers en Thorsdottir te eindigen, daarmee zouden ze op geschoonde lijst zakken naar P26 en 27 en dus ook niet aan meerkampfinale mee mogen doen.
 

JMD

Well-known member
Tuurlijk is er bij die turnsters van alles aan de hand, maar geen enkele finale zou een gigantische tegenvaller zijn volgens mij.

Sanne Wevers gaf in een interview aan dat 'turnen in Nederland kapot gemaakt wordt'... Tsja, zij kan er niks aan doen dat snap ik ook wel, maar het is juist tijd dat de turnwereld in NL aangepakt wordt, want het is daar al jaren dramatisch vwb hoe er met de sport(st)ers wordt omgegaan. Dat zij in een lastige situatie zit omdat haar vader ook niet echt positief in het nieuws was snap ik ook wel...


De hockeyers beginnen slecht, Zuid Afrika komt op 1-0 tegen Nederland.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik blijf het typisch vinden dat Sanne Wever het altijd over Vincent heeft als ze het heeft over haar vader.
 

JMD

Well-known member
Ik blijf het typisch vinden dat Sanne Wever het altijd over Vincent heeft als ze het heeft over haar vader.
Ik zou dat ook nooit doen met mijn ouders, maar er zijn zeker kinderen die dat doen, zeker als ze ouder worden.
En aan de andere kant: als jij aan het trainen bent met een groep zou het ook wel gek zijn dat zij en haar zus 'papa' roepen en de rest Vincent.


De roeiers zijn trouwens vriendelijk verzocht zich af te zonderen in het 'roeidorp' met alles...
 

JMD

Well-known member
Garcia/Mladenovic breaken Schuurs/Bertens en mogen zo meteen serveren voor de set.
 

JMD

Well-known member
Tip om ook eens te kijken naar gewichtheffen. Je mag daar per onderdeel (je hebt 'trekken' en 'stoten') maar 3x een poging wagen. Dus je moet ook gokken (niet te laag beginnen, maar ook niet te hoog). Dan zie je dus mensen zich overschatten en totaal iets willen doen wat niet kan.
Behalve dus 'kracht' ook veel 'tactiek', zeker als het dicht bij elkaar ligt, zoals de klasse die nu bezig is.

3 setpoints Garcia/Mladenovic
 

erka

Well-known member
Allemachtig, wat is er met dit hockeyteam aan de hand joh. Die Zuid-Afrikanen lopen er zo doorheen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De hockeyheren doen het ook geweldig tot nu toe.

Wat gister zo mooi begon, krijgt vandaag vooralsnog geen vervolg. Zware dag voor TeamNL.
 

JMD

Well-known member
Wat gister zo mooi begon, krijgt vandaag vooralsnog geen vervolg. Zware dag voor TeamNL.
Een verlies van Schuurs/Bertens zou in de lijn van de dag passen. Laten ze dan alsnog maar voor succes zorgen! Go Kiki en Demi!
 
Bovenaan