JMD
Well-known member
De zwakste van de 12 landen in Tokyo als je de wereldranglijst aanneemt.Die hockeyers vallen toch wel tegen. Zuid Afrika is geen niet zo'n sterk land..?
De zwakste van de 12 landen in Tokyo als je de wereldranglijst aanneemt.Die hockeyers vallen toch wel tegen. Zuid Afrika is geen niet zo'n sterk land..?
Helemaal niet zelfs. Wordt beschouwd als het zwakste land op dit toernooi.Heel mooi tennis resultaat.
Die hockeyers vallen toch wel tegen. Zuid Afrika is geen niet zo'n sterk land..?
Het team wel naar de finaleGeen 3x NL in dressuurfinale individueel.....
Wel 2x?Geen 3x NL in dressuurfinale individueel.....
Ja, normaal reken je bij dressuur ook wel op medaille, maar die is op moment individueel en met team ver weg.Het team wel naar de finale
In Rio volgens mij ook niet als ik het goed hebJa, normaal reken je bij dressuur ook wel op medaille, maar die is op moment individueel en met team ver weg.
In Rio volgens mij ook niet als ik het goed heb
Dat is nu al 24e en 25e. Dus geen finale Thorsdottir. Om Wevers uit finale te houden moet Yeo 15.282 scoren (gaat niet gebeuren), maar Andrade heeft aan 10,166 genoeg (moet echt heel gek gaan wil die dat niet halen)Wevers 23e en Thorsdottir 24e met nog 3 vrouwen te gaan.
Andrade 14.200 gescoord. Als ik het nu goed berekend heb qua geschoonde lijst van max 2 per land eindigen Wevers en Thorsdottir 25e en 26e....Dat is nu al 24e en 25e. Dus geen finale Thorsdottir. Om Wevers uit finale te houden moet Yeo 15.282 scoren (gaat niet gebeuren), maar Andrade heeft aan 10,166 genoeg (moet echt heel gek gaan wil die dat niet halen)
Duel wel belangrijk om door te gaan. Vooraf uitgesproken dat ze voor medaille gaan.Keizer/Meppelink verliezen 2e set.
Duel wel belangrijk om door te gaan. Vooraf uitgesproken dat ze voor medaille gaan.