Klopt.Oei. Ik meen een kleine 2 uur, maar dat kan ik fout hebben.
Klopt.Oei. Ik meen een kleine 2 uur, maar dat kan ik fout hebben.
Hoezo zou je met de betrokken sporters moeten overleggen? En waarbij zijn ze betrokken?Zeer terecht dat er schoon schip gemaakt wordt maar overleg dan eerst met de betrokken sporters.
Ik heb het bericht rond Van Gelder opgezocht. De beslissing is gemaakt op voorspraak van de KNGU.
Van Gelder misdraagt zich in Rio en moet naar huis
Op voorspraak van de turnbond wordt de ringenfinalist uit TeamNL gezet omdat hij de normen en waarden "op grove wijze heeft overschreden".nos.nl
Typisch Belgisch om dat niet door te geven.Lotte Kopecky (4de): "Niet alleen naar Nederland wijzen, ook VS en Italië gingen in de fout"
Lotte Kopecky is er net niet in geslaagd België een tweede medaille te bezorgen op de Olympische Spelen. De Antwerpse strandde op tien seconden van brons. “Ik heb één fout gemaakt”, verbeet ze achteraf de tranen. “Door niet te reageren op de uitval van Longo Borghini.” Kopecky reed de wedstrijd...www.wielerflits.nl
De Belgische wist wel dat er nog iemand voorop was...
Klopt ja, ik had idd de Japanse tijd staan.4 uur begint judo vannacht al, daar staat tijd niet gecorrigeerd in overzicht JMD (heb je wel gedaan voor halve finales en herkansingen en dergelijke)
Reconstructie | Vanaf de klim hoort Van Vleuten niets meer van de bondscoach
Ze startten met de sterkst denkbare ploeg, maar verder dan een zilveren medaille kwamen de Nederlandse wielrensters niet. Reconstructie van een wedstrijd vol verwarring, miscommunicatie en dubieuze tactische keuzes.www.ad.nl
Conclusie: de bondscoach heeft dus gefaald... En er zou dus idd (analoog aan hoe dat bij de F1 gaat) iemand in de pits staan om de stand van zaken door te geven toen er nog '1 ronde' was, maar Gunnewijk bereikte de fysio te laat ofzo...
Echt, wat een amateuristisch geklooi. In een tijd dat we zonder moeite live-verbindingen met Tokyo uit de lucht toveren of het niets is, we >40 livestreams hebben waarop je werkelijk elke actie van de Spelen kan volgen, is het voor de BC niet mogelijk om contact te hebben met de fysio of weet ik wat...
Wat mij nog het meest verbaasde is de Vos wel wist dat er nog iemand voorop was, maar dat schijnbaar niet aan haar ploeggenoten heeft vertelt.
De eerste keer dat van Vleuten wegsprong?Dat was te verklaren.
Nadat van Vleuten was weggesprongen bij de groep werd er wel een bord met de tijdsverschillen omhoog gehouden. Vos heeft dat dus kunnen zien, van Vleuten is door de organisatie niet geinformeerd.
Laatste keer.De eerste keer dat van Vleuten wegsprong?
Als de dames hadden geweten dat die Oostenrijkse er ook nog voor reed hadden ze wel iets serieuzer achtervolgd. Die 2 zaken zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.Ik vind het eigenlijk twee heel aparte zaken, de tactiek en de gebrekkige communicatie/organisatie.
De kopgroep bestond uit 5 dames waarvan er 4 op tijd teruggepakt zijn. Dat er een (vrijwel) onbekende Oostenrijkse vooraan blijft, een dame die niet in het peloton durft te rijden, is meer een verhaal uit een sprookjesboek dan een realistisch scenario.
Dat de communicatie slecht bleek is een feit. Dat vind ik ook grotendeels aan de organisatie te wijten. Als er geen oortjes mogen worden gebruikt dan moet er veel meer informatie aan de rensters gegeven worden. Hoe kunnen de dames 40km lang rijden zonder dat er informatie wordt gegeven over de verhoudingen vooraan de koers?
Dat vraag ik me idd ook af...Hoe ging dat eigenlijk bij de mannenwedstrijd? Hadden die ook geen oortjes en hadden zij ook geen idee wat de tijdsverschillen waren?
Hoe kan het dan dat van Breggen het niet wist?Laatste keer.
Oortjes zijn toch bij het WK en OS niet toegestaan?Hoe ging dat eigenlijk bij de mannenwedstrijd? Hadden die ook geen oortjes en hadden zij ook geen idee wat de tijdsverschillen waren?
Oortjes zijn toch bij het WK en OS niet toegestaan?