erka
Well-known member
Van Vleuten dacht dat ze gewonnen had.
Serieus? Ze wist toch dat er iemand voor reed met 5 minuten voorsprong de hele tijd?
Van Vleuten dacht dat ze gewonnen had.
Ja, zitten jullie niet meer te kijken? Ze zegt net tegen die begeleider "Ik had het mis, ik kreeg niets door".Serieus? Ze wist toch dat er iemand voor reed met 5 minuten voorsprong de hele tijd?
Haha, ik hoorde het ook.Ja, zitten jullie niet meer te kijken? Ze zegt net tegen die begeleider "Ik had het mis, ik kreeg niets door".
Geluid staat zacht, anders komt Herbert te hard binnen.Ja, zitten jullie niet meer te kijken? Ze zegt net tegen die begeleider "Ik had het mis, ik kreeg niets door".
Ze dacht waarschijnlijk dat de Poolse en Israëlische vooraan reden.Serieus? Ze wist toch dat er iemand voor reed met 5 minuten voorsprong de hele tijd?
Ja, zitten jullie niet meer te kijken? Ze zegt net tegen die begeleider "Ik had het mis, ik kreeg niets door".
Mathieu heeft ook niet zomaar gewonnen van Fluckiger met de voorbereiding (of eigenlijk het gebrek aan) van Mathieu.Morgen Mathieu, daar verwacht ik eerlijk gezegd geen goud van (parcours ligt Pidcock beter) en Kamminga zal ook wel zilver pakken denk ik.
Dan staan we wellicht op 0-4-0.
En nog de team boogschieters morgen, dat wordt sowieso maximaal zilver... Ze zijn als 2e de finale in gegaan...Morgen Mathieu, daar verwacht ik eerlijk gezegd geen goud van (parcours ligt Pidcock beter) en Kamminga zal ook wel zilver pakken denk ik.
Dan staan we wellicht op 0-4-0.
Gelukkig moeten onze sporten nog komen!