JMD
Well-known member
IK zie dat niet zo maar gebeuren eigenlijk... Zo sterk zien ze er niet uit.Ze kunnen nog voor zilver en brons gaan sprinten. Da's mooi.
IK zie dat niet zo maar gebeuren eigenlijk... Zo sterk zien ze er niet uit.Ze kunnen nog voor zilver en brons gaan sprinten. Da's mooi.
Ze hadden dat groepje gewoon nooit zo belachelijk ver moeten laten rijden. Daar gaat het fout.In Rio was het nog veel warmer.
Het parcours is niet zwaar genoeg en de Nederlandse dames zijn niet zo belachelijk goed dat ze op dit parcours in hun eentje iedereen hun wil op kunnen leggen. Op het parcours van de mannen had het denk ik wel gekund.
Hoho, afgestudeerd wiskundige van Cambridge...Nou, dat wordt een makkelijke evaluatie voor de KNWU.
Neem aan dat die bondscoach er in Tokyo nog wordt uitgewipt.
Wat een fout; met afstand de beste ploeg hebben, niet weten wie de kopvrouw is en je dan in laten pakken door een huisvrouwtje op een fiets die er even tussenuit glipt.
Na Rio snap ik wel dat ze blij is met die plak.Zo, die van Vleuten is er ook nog blij mee. Gewoon goud verloren, dan moet je toch op het stuur slaan.
Klopt, mijn frustratie zit meer in de wanprestatie van TEAM NL.Na Rio snap ik wel dat ze blij is met die plak.
Echt?! Denk dat we het ontbreken van oortjes ook wel onderschattenVan Vleuten dacht dat ze gewonnen had.