Aha. Ik vroeg me al af wie de dame was...Kneteman wordt helemaal gek van Herbert.
Kneteman wordt helemaal gek van Herbert.
Zoals ik zeg, je moet met MEERDERE vrouwen aanvallen. Vd Breggen en vVleuten hadden allebei bergop kunnen wegrijden.
Ik heb het idee dat ze de benen ook niet hebben, zeker VDB en Vollering niet.Zelden zo'n slechte tactiek gezien in een wielerwedstrijd.
Toch maar even overschakelen naar de NOS dan.Goeie combi dit van Herbert en Roxane Knetemann. Pure slapstick.
Het gat had nooit 10 minuten mogen worden op een wedstrijd van 137km zonder echt flinke cols.Dit dus, je kan wel van alles roepen wat ze hadden moeten doen maar ze zijn waarschijnlijk niet goed genoeg.
Die is volgens mij bekoorlijk zinkende.Vaart de zilvervloot al binnen?
4,5 minuut volgens de tijdwaarnemingDie andere twee vluchtsters zitten drie minuten voor de groep. Zilver en brons zijn nog te pakken dus. Maar dan moet je wel rijden.
Dat dus...Het gat had nooit 10 minuten mogen worden op een wedstrijd van 137km zonder echt flinke cols.
Nee, dat is de achterstand op Kiesenhofer. Minder dan drie minuten op die twee achtervolgsters.4,5 minuut volgens de tijdwaarneming
Herbert heeft nog hoop, haha.
Dit en wellicht toch een type Traknik bij je hebben was fijn.Het gat had nooit 10 minuten mogen worden op een wedstrijd van 137km zonder echt flinke cols.