Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
Moet zeggen Verwijlen kwam nog even dichtbij maar helaas die Fransman was wel beter.
 

JMD

Well-known member
Wat wachten de dames lang met de achtervolging.
Ja, dat wordt nog krap als het zo doorgaat....

Hoor net dat er maandag (avond) en dinsdag een tropische storm in Japan is, zou iets boven Tokio aan land komen...
 

JMD

Well-known member
Lilian de Geus 8e in 1e race...

Ik zie trouwens net de beelden van boksen, vergis ik me of is dat nu voor het eerst dat ze bij het boksen op de Spelen zonder hoofdbescherming boksen?
 

Mommiej

Well-known member
Turnsters kunnen teamfinale op hun buik schrijven. Individuele finales wordt zelfs al heel moeilijk, daar maakt eigenlijk alleen Lieke Wevers kans op.
 

erka

Well-known member
Enige juiste keuze van Van Vleuten! Weg bij dat trage en ongeorganiseerde peloton.
 
D

Deleted member 2709

Guest
In je eentje 8 minuten dicht rijden, het is wat. Het blijft niet bergop gaan hé.

Eigenlijk moet Anna vd Breggen er nu ook naar toe springen, samen het gat dicht rijden en het daarna uitvechten. Als de rest gaat achtervolgen kunnen Vos en Vollering de sprint winnen.
 
D

Deleted member 2709

Guest
5.47 nu nog. Dat haalt ze zo in.
1627196309772.png

Er wordt weinig meer geklommen, als van Vleuten er bij komt moet ze de andere drie ook nog lossen op minder lastig terrein.

Ik zou als Nederland echt proberen om nog een Nederlandse naar van Vleuten te laten rijden zodat ze samen het gat kunnen dichten. Maar ze leggen het peloton lam.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens mij klopt er niets van die tijdsverschillen. Van Vleuten gaat all-in, maar het zit nu al 10 minuten op 5:40.
 

erka

Well-known member
Als ze bij het peloton was gebleven werd het sowieso niks. Precies wat die vrouwelijke commentator zegt.
 

JMD

Well-known member
Piek/Tabeling verliezen ook hun 2e duel. Dat is normaal gesproken einde verhaal.
 
Bovenaan