Dat biedt perspectief op een medaille op de individuele 100m.Inderdaad Heemskerk de één na snelste van allemaal op McKeon na. Die is echt in topvorm hoor.
Heemskerk 2e tijd en Ranomi 8e tijd van alle 32 dames. Dan nog een seconde te kort komen op podium....
Ik vind het op zich wel spannend, maar het is inderdaad lastig te zien wie er scoort.Ik vind schermen dus echt geen ene ruk aan he. Twee van die imkers en dan maar gokken wie er geprikt heeft.
Ik vind het op zich wel spannend, maar het is inderdaad lastig te zien wie er scoort.
En die 1e 2 zullen er in toekomst niet meer bij zijn in deze ploeg...Heemskerk en Kromo zijn net zo snel als de dames van VS, Canada, en AUS maar Toussaint en Busch zijn gewoon niet snel genoeg.
Heb jij enig idee of die Lacruz kans maakt op een medaille? Ik heb echt geen idee hoe die krachtverhouding ligt. En door al die verschillende bonden kan ik er ook niet echt zo snel iets over vinden.En zometeen begint het ook voor Nederland in de boksring.
Ondertussen hebben Badloe en Bouwmeester het lastig in race 1 bij het zeilen.
Lastig. Dit is sowieso andere tak van boksen dan we zien bij de grote gevechten op tv.Heb jij enig idee of die Lacruz kans maakt op een medaille? Ik heb echt geen idee hoe die krachtverhouding ligt. En door al die verschillende bonden kan ik er ook niet echt zo snel iets over vinden.