Algemene prestaties in Tokyo

erka

Well-known member
4e......net als vorige keer. Jammer. Nederland zou eigenlijk één extra topzwemmer erbij moeten hebben, nu missen ze net dat extra.

Volgens mij Heemskerk weer belachelijk snel. Ik ben heel benieuwd naar haar tijd.
 

Mommiej

Well-known member
Na 100 meter was het al klaar, als je dan al halve sec achter ligt op de nr.7 (laat staan op de medailles)
 

erka

Well-known member
Inderdaad Heemskerk de één na snelste van allemaal op McKeon na. Die is echt in topvorm hoor.

McKeon 51.35
Heemskerk 52.04
Campbell 52.24
Oleksiak 52.26

WR van Australië en Sjostrom met een WR als startzwemster.
 

Mommiej

Well-known member
Heemskerk 2e tijd en Ranomi 8e tijd van alle 32 dames. Dan nog een seconde te kort komen op podium....
 

erka

Well-known member
Heemskerk 2e tijd en Ranomi 8e tijd van alle 32 dames. Dan nog een seconde te kort komen op podium....

Heemskerk en Kromo zijn net zo snel als de dames van VS, Canada, en AUS maar Toussaint en Busch zijn gewoon niet snel genoeg.
 

erka

Well-known member
Ik vind schermen dus echt geen ene ruk aan he. Twee van die imkers en dan maar gokken wie er geprikt heeft.
 

Mommiej

Well-known member
En zometeen begint het ook voor Nederland in de boksring.

Ondertussen hebben Badloe en Bouwmeester het lastig in race 1 bij het zeilen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En zometeen begint het ook voor Nederland in de boksring.

Ondertussen hebben Badloe en Bouwmeester het lastig in race 1 bij het zeilen.
Heb jij enig idee of die Lacruz kans maakt op een medaille? Ik heb echt geen idee hoe die krachtverhouding ligt. En door al die verschillende bonden kan ik er ook niet echt zo snel iets over vinden.
 

erka

Well-known member
Ik moet zeggen, ik vind de muziekkeuze wel geinig bij de OS. Bij schermen gebruiken ze Star Wars en bij boksen AC/DC
 

Mommiej

Well-known member
Heb jij enig idee of die Lacruz kans maakt op een medaille? Ik heb echt geen idee hoe die krachtverhouding ligt. En door al die verschillende bonden kan ik er ook niet echt zo snel iets over vinden.
Lastig. Dit is sowieso andere tak van boksen dan we zien bij de grote gevechten op tv.
 
Bovenaan