Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
De Nederlanders die morgen in actie komen:
02.00 handbal dames NL - Japan
04.20 roeien Anna Sophie Sauwer kwartfinale skiff
04.33 zwemmen Arno Kamminga 100m schoolslag 1/2 finale
04.45 zwemmen 4x100m dames vrije slag finale
04.55 schermen Bas Verwijlen 1e ronde (eventuele 2e ronde 7.35/ kwartfinale 8.55) (evt. 1/2 finale vanaf 11.00)
05.05 zeilen RSX Kiran Badloe race 1 (en later 2 en 3)
05.05 zeilen Laser Radial Marit Bouwmeester race 1 (en later 2)
05.18 boksen, 1e ronde Enrico Lacruz
05.30 roeien dubbel twee dames Halve finale
05.50 roeien dubbel twee heren Halve finale
06.00 wielrennen wegwedstrijd dames
06.10 roeien vier zonder stuurman herkansing
07.00 badminton mixeddubbel Tameling/Piek 2e groepsduel
07.20/09.28 wildwaterkanoën K1 Martina Wegman
08.05 zeilen RSX Lilian de Geus race 1 (en later 2 en 3)
08.10 turnen dames kwalificatie
4e partij na 04.00 tennis damesdubbel Bertens/Schuurs 1e ronde
11.45 paardrijden dressuur 1e ronde Marlies van Baalen
12.05 3x3 basketbal Japan - Nederland
12.12 zwemmen 100m rugslag Kira Toussaint/Maaike de Waard series
12.40 zwemmen 100m schoolslag Tes Schouten series
13.35 zwemmen 4x100m heren vrije slag series
14.00 beachvolleybal dames Keizer/Meppelink 1e groepsduel
14.15 hockey heren NL - Zuid AFrika
15.00 3x3 basketbal Nederland - China
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jammer van dat gat tussen de handbaldames en Sauwer. Maar ik ga er wel weer m'n wekker voor zetten. Zo even wat eten scoren en dan langzaamaan richting m'n nest. Gisteravond nog een feestje gehad, dus ben aardig kapot nu.
 

Reinoud

Well-known member
Verwacht dat Servië eerste wordt. Maar als die van de Letten verliezen ligt alles weer open. Japan, Rusland, China en denk Polen wel de mindere. Al zijn de Polen outsider vermoed ik
 

erka

Well-known member
Jammer van dat gat tussen de handbaldames en Sauwer. Maar ik ga er wel weer m'n wekker voor zetten. Zo even wat eten scoren en dan langzaamaan richting m'n nest. Gisteravond nog een feestje gehad, dus ben aardig kapot nu.
Vannacht heb ik laten gaan maar komende nacht wil ik wel kijken. Ik laat de handbaldames even schieten. 4:30 is het streven, bij het zwemmen. Wil de mogelijke medaille van Kamminga graag zien. Laatste keer dat een Nederlandse man in het binnenbad een medaille won was VDH in 2004.

edit: fuck dat is de halve finale pas. Dan maar de 4x100 kijken :)
 

JMD

Well-known member
Jammer van dat gat tussen de handbaldames en Sauwer. Maar ik ga er wel weer m'n wekker voor zetten. Zo even wat eten scoren en dan langzaamaan richting m'n nest. Gisteravond nog een feestje gehad, dus ben aardig kapot nu.
Respect. Ik ga het deze Spelen niet redden om in de nacht al te kijken... Maar misschien dat ik vannacht nog even de wekker zet voor de zwemestafette dames.
 

JMD

Well-known member
Vannacht heb ik laten gaan maar komende nacht wil ik wel kijken. Ik laat de handbaldames even schieten. 4:30 is het streven, bij het zwemmen. Wil de mogelijke medaille van Kamminga graag zien. Laatste keer dat een Nederlandse man in het binnenbad een medaille won was VDH in 2004.
Kamminga zwemt vannacht pas de halve finale... ;)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Respect. Ik ga het deze Spelen niet redden om in de nacht al te kijken... Maar misschien dat ik vannacht nog even de wekker zet voor de zwemestafette dames.
Ja het is en blijft mijn allergrootste hobby, dus ik heb er vrij voor genomen en gooi er m'n hele ritme voor om. Die twee weken eens in de vier (nu zelfs vijf) jaar zijn het me wel waard.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vannacht heb ik laten gaan maar komende nacht wil ik wel kijken. Ik laat de handbaldames even schieten. 4:30 is het streven, bij het zwemmen. Wil de mogelijke medaille van Kamminga graag zien. Laatste keer dat een Nederlandse man in het binnenbad een medaille won was VDH in 2004.

edit: fuck dat is de halve finale pas. Dan maar de 4x100 kijken :)
Tot morgenochtend dan maar. :)
 

JMD

Well-known member
Ja het is en blijft mijn allergrootste hobby, dus ik heb er vrij voor genomen en gooi er m'n hele ritme voor om. Die twee weken eens in de vier (nu zelfs vijf) jaar zijn het me wel waard.
Ja, dat omgooien deed ik in Rio ook, maar heb nu ook een aantal andere zaken in de avond staan, dus wordt het lastiger het omgooien...
 

erka

Well-known member
Nou, ik vond het een prima dag. Denk dat het een hele goede keuze is geweest om de OS door te laten gaan. Volgens mij is het voor de sporters zelf fijn en alles prima kunnen volgen. Het publiek mist soms heel erg, maar er zijn ook genoeg sporten waar het kijken prima te doen is zo.
Ik pas mijn schema er ook altijd op aan om zoveel mogelijk te kunnen zien, maar niet ten koste van alles elke nacht doorhalen, en vroeg op bed trek ik sowieso niet als avondmens. Wil mijn slaap ook gewoon pakken. Dus een beetje dagkoersen. Wel vrij genomen in deze periode uiteraard.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Mommiej

Well-known member
10.00 paardrijden dressuur 2e keer? (ik kan niet precies vinden wat er morgen nou gebeurt)
Vandaag waren alleen de groepen A, B en C. Morgen zijn D, E en F aan de beurt, voor Nederland dus alleen Van Baalen.

Edward Gal zich vandaag rechtstreeks geplaatst voor individuele finale, Minderhoud zit daarvoor in de wachtkamer of score hoog genoeg gaat zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
D

Deleted member 2709

Guest
Die spelers in het 3x3 toernooi, zijn dat nou topspelers uit het standaard basketbal die zijn overgestapt (zoals ook veel beachvolleyballers uit de zaal kwamen, zoals Schuil en Nummerdor vroeger bij ons) of zijn ze echt bij wijze van spreke van de pleintjes afgetrokken?
Zou een voetbalvariant hierop ook kans maken om Olympisch te worden? Bestaat "pleintjesvoetbal" überhaupt in de vorm van een min of meer serieuze sport?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die spelers in het 3x3 toernooi, zijn dat nou topspelers uit het standaard basketbal die zijn overgestapt (zoals ook veel beachvolleyballers uit de zaal kwamen, zoals Schuil en Nummerdor vroeger bij ons) of zijn ze echt bij wijze van spreke van de pleintjes afgetrokken?
Zou een voetbalvariant hierop ook kans maken om Olympisch te worden? Bestaat "pleintjesvoetbal" überhaupt in de vorm van een min of meer serieuze sport?
Het zijn voormalig profs van Donar en Amsterdam. Behoorden in hun generatie wel tot de betere basketballers van Nederland.

Je hebt wel veel van die pleintjesvoetbaltoernooien in Nederland. Maar hoe dat internationaal gaat en of er een Olympische sport in zit, geen idee. Ik zou wel voor zijn!
 
Bovenaan