Voor diegenen die het nog niet wisten, op deze website houden ze tot op de minuut bij wanneer Nederlanders in actie komen op de OS. Ik vind hem erg handig: https://teamnl.org/programma#
Nederland, België en Letland strijden denk voor de tweede plek.Inderdaad! Hopelijk verliezen ze van Nederland.
Nee flauw, erg knap inderdaad!
Wie wordt er eerste dan?Nederland, België en Letland strijden denk voor de tweede plek.
Servië volgens mijWie wordt er eerste dan?
Hmm.. Met wat meer fortuin won Nederland vanmiddag van Servië. Vond ze althans zeker niet de mindere.Servië volgens mij
Vannacht heb ik laten gaan maar komende nacht wil ik wel kijken. Ik laat de handbaldames even schieten. 4:30 is het streven, bij het zwemmen. Wil de mogelijke medaille van Kamminga graag zien. Laatste keer dat een Nederlandse man in het binnenbad een medaille won was VDH in 2004.Jammer van dat gat tussen de handbaldames en Sauwer. Maar ik ga er wel weer m'n wekker voor zetten. Zo even wat eten scoren en dan langzaamaan richting m'n nest. Gisteravond nog een feestje gehad, dus ben aardig kapot nu.
Respect. Ik ga het deze Spelen niet redden om in de nacht al te kijken... Maar misschien dat ik vannacht nog even de wekker zet voor de zwemestafette dames.Jammer van dat gat tussen de handbaldames en Sauwer. Maar ik ga er wel weer m'n wekker voor zetten. Zo even wat eten scoren en dan langzaamaan richting m'n nest. Gisteravond nog een feestje gehad, dus ben aardig kapot nu.
Kamminga zwemt vannacht pas de halve finale...Vannacht heb ik laten gaan maar komende nacht wil ik wel kijken. Ik laat de handbaldames even schieten. 4:30 is het streven, bij het zwemmen. Wil de mogelijke medaille van Kamminga graag zien. Laatste keer dat een Nederlandse man in het binnenbad een medaille won was VDH in 2004.
Ja het is en blijft mijn allergrootste hobby, dus ik heb er vrij voor genomen en gooi er m'n hele ritme voor om. Die twee weken eens in de vier (nu zelfs vijf) jaar zijn het me wel waard.Respect. Ik ga het deze Spelen niet redden om in de nacht al te kijken... Maar misschien dat ik vannacht nog even de wekker zet voor de zwemestafette dames.
Kamminga zwemt vannacht pas de halve finale...
Tot morgenochtend dan maar.Vannacht heb ik laten gaan maar komende nacht wil ik wel kijken. Ik laat de handbaldames even schieten. 4:30 is het streven, bij het zwemmen. Wil de mogelijke medaille van Kamminga graag zien. Laatste keer dat een Nederlandse man in het binnenbad een medaille won was VDH in 2004.
edit: fuck dat is de halve finale pas. Dan maar de 4x100 kijken
Ja, dat omgooien deed ik in Rio ook, maar heb nu ook een aantal andere zaken in de avond staan, dus wordt het lastiger het omgooien...Ja het is en blijft mijn allergrootste hobby, dus ik heb er vrij voor genomen en gooi er m'n hele ritme voor om. Die twee weken eens in de vier (nu zelfs vijf) jaar zijn het me wel waard.
Vandaag waren alleen de groepen A, B en C. Morgen zijn D, E en F aan de beurt, voor Nederland dus alleen Van Baalen.10.00 paardrijden dressuur 2e keer? (ik kan niet precies vinden wat er morgen nou gebeurt)
Het zijn voormalig profs van Donar en Amsterdam. Behoorden in hun generatie wel tot de betere basketballers van Nederland.Die spelers in het 3x3 toernooi, zijn dat nou topspelers uit het standaard basketbal die zijn overgestapt (zoals ook veel beachvolleyballers uit de zaal kwamen, zoals Schuil en Nummerdor vroeger bij ons) of zijn ze echt bij wijze van spreke van de pleintjes afgetrokken?
Zou een voetbalvariant hierop ook kans maken om Olympisch te worden? Bestaat "pleintjesvoetbal" überhaupt in de vorm van een min of meer serieuze sport?