Algemene prestaties in Tokyo

JMD

Well-known member
Sowieso mijn angst bij invoering zuivere speeltijd bij voetbal, dat we veramerikanisering krijgen met gesponsorde inworpen en steeds langer durende breaks.
Jep. Daarom ook geen zuivere speeltijd doen...

Of wat denk je van NBA Basketbal waarbij de laatste 5 minuten zo ongeveer 25 minuten duren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Indrukwekkend hoor, Brouwer en Meeuwsen. Zit heel veel positieve energie en concentratie in hun spel. Kunnen denk ik een heel eind komen op deze manier.
 

erka

Well-known member
Die Bekkering is helaas wel een dissonant bij de 3x3.

Is nog een hele rel geweest toch? Hij kwam er op het laatst bij ten koste van iemand die de hele kwalificatie had gespeeld.
edit: even opgezocht: hij en Slagter werden toegevoegd. Slagter speelt prima.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is nog een hele rel geweest toch? Hij kwam er op het laatst bij ten koste van iemand die de hele kwalificatie had gespeeld.
edit: even opgezocht: hij en Slagter werden toegevoegd. Slagter speelt prima.
Ik geloof je direct. Slagter speelt inderdaad heel erg goed.
 

erka

Well-known member
Hoppa 18-15 gewonnen!
Dit 3x3 is enorme aanwinst voor de Olympische Spelen. Snel, spannend en doet het goed bij jonger publiek (als dat er is....)
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ja gek he, bij 5x5 zijn we net aan wel/niet goed genoeg voor een EK maar bij 3x3 gewoon goed op de OS.
Ja. Degene die bedacht heeft om te investeren in deze tak van de sport is een held. Als ik zie hoe Nederland zich presenteert tegen de wereldtop in deze discipline dan sluit ik een medaille absoluut niet uit. Hadden we tot voor kort toch nooit kunnen bedenken dat we medaillekandidaat zijn met basketbal.
 

Reinoud

Well-known member
Dit is echt fantastisch inderdaad. Belangrijke overwinning na de nederlaag tegen Servië. Top zes nu al redelijk zeker.
 

Reinoud

Well-known member
Ja. Degene die bedacht heeft om te investeren in deze tak van de sport is een held. Als ik zie hoe Nederland zich presenteert tegen de wereldtop in deze discipline dan sluit ik een medaille absoluut niet uit. Hadden we tot voor kort toch nooit kunnen bedenken dat we medaillekandidaat zijn met basketbal.
De Belgen hebben het dus helemaal op eigen kracht gedaan. Zijn allemaal spelers uit Antwerpen en zijn met sponsors het circuit afgegaan en hebben nooit hoog in de zaal gespeeld. Erg fascinerend
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Belgen hebben het dus helemaal op eigen kracht gedaan. Zijn allemaal spelers uit Antwerpen en zijn met sponsors het circuit afgegaan en hebben nooit hoog in de zaal gespeeld. Erg fascinerend
Inderdaad! Hopelijk verliezen ze van Nederland.

Nee flauw, erg knap inderdaad!
 
  • Leuk
Waarderingen: erka
Bovenaan