Je vergeet honkbal.
En American Football.
Sowieso mijn angst bij invoering zuivere speeltijd bij voetbal, dat we veramerikanisering krijgen met gesponsorde inworpen en steeds langer durende breaks.
Je vergeet honkbal.
Nog zoiets inderdaad.En American Football.
Sowieso mijn angst bij invoering zuivere speeltijd bij voetbal, dat we veramerikanisering krijgen met gesponsorde inworpen en steeds langer durende breaks.
Jep. Daarom ook geen zuivere speeltijd doen...Sowieso mijn angst bij invoering zuivere speeltijd bij voetbal, dat we veramerikanisering krijgen met gesponsorde inworpen en steeds langer durende breaks.
Laatste alweer van vandaag.Brouwer/Meeuwsen gewonnen. En op naar de 3x3
Die Bekkering is helaas wel een dissonant bij de 3x3.
Ik geloof je direct. Slagter speelt inderdaad heel erg goed.Is nog een hele rel geweest toch? Hij kwam er op het laatst bij ten koste van iemand die de hele kwalificatie had gespeeld.
edit: even opgezocht: hij en Slagter werden toegevoegd. Slagter speelt prima.
Ja gek he, bij 5x5 zijn we net aan wel/niet goed genoeg voor een EK maar bij 3x3 gewoon goed op de OS.We winnen! Wat vet dat we goed zijn in deze sport. Mooi kijkspel!
Ja. Degene die bedacht heeft om te investeren in deze tak van de sport is een held. Als ik zie hoe Nederland zich presenteert tegen de wereldtop in deze discipline dan sluit ik een medaille absoluut niet uit. Hadden we tot voor kort toch nooit kunnen bedenken dat we medaillekandidaat zijn met basketbal.Ja gek he, bij 5x5 zijn we net aan wel/niet goed genoeg voor een EK maar bij 3x3 gewoon goed op de OS.
De Belgen hebben het dus helemaal op eigen kracht gedaan. Zijn allemaal spelers uit Antwerpen en zijn met sponsors het circuit afgegaan en hebben nooit hoog in de zaal gespeeld. Erg fascinerendJa. Degene die bedacht heeft om te investeren in deze tak van de sport is een held. Als ik zie hoe Nederland zich presenteert tegen de wereldtop in deze discipline dan sluit ik een medaille absoluut niet uit. Hadden we tot voor kort toch nooit kunnen bedenken dat we medaillekandidaat zijn met basketbal.
Inderdaad! Hopelijk verliezen ze van Nederland.De Belgen hebben het dus helemaal op eigen kracht gedaan. Zijn allemaal spelers uit Antwerpen en zijn met sponsors het circuit afgegaan en hebben nooit hoog in de zaal gespeeld. Erg fascinerend